må man godt det? Eller bliver man så smidt af baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

elvital

Jeg er forholdvis ny herinde! Dvs at jeg har vært medlem længe, men har ikke været aktiv!

Årsagen til at jeg meldte mig til var bl.a fordi at jeg gerne vil promovere min barsel blog! Jeg ved ikke om man må det? Men hvis man ikke må så må  I lige sige til?

Min store passion, udover min nye bebs, det er nemlig at blogge. SPECIELT om livet med bebs! Det er ikke en af de der typiske rosenrøde tuttenutte blogs hvor der er røde hjerter og glimmer hen over skærmen! men se selv på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er forholdvis ny herinde! Dvs at jeg har vært medlem længe, men har ikke været aktiv!

Årsagen til at jeg meldte mig til var bl.a fordi at jeg gerne vil promovere min barsel blog! Jeg ved ikke om man må det? Men hvis man ikke må så må  I lige sige til?

Min store passion, udover min nye bebs, det er nemlig at blogge. SPECIELT om livet med bebs! Det er ikke en af de der typiske rosenrøde tuttenutte blogs hvor der er røde hjerter og glimmer hen over skærmen! men se selv på

Hej med dig og velkommen til.

Jamen du på sige dav og præsentere dig som du har gjort her og så kan du lægge et link til din blok nede i bunden af  dine svar, som jeg også har et link til min hjemmeside nederst på mine svar.

Håber du får stor fornøjelse af at være herinde.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

12. maj 2011

elvital

fedt Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.