Rygning: Stoppede jeg helt og holdent med, og det var fktisk ikke spor svært når det handlede om den lille babys sundhed 
Alkohol: Er som rygning - en selvfølge! Dét gør man bare ikke i min verden
Parfume: Normalt bruger jeg ikke parfume på huden, jeg tager ét sprøjt på den bluse jeg skal have på! Jeg holder den med strakt arm, sprøjter et sprøjt parfume og vender blusen i duften, hehe - meget skørt.. Men ja, synes det lugter for stærkt og kan ik li det i nærkontakt med min hud..
Cremer osv: Har været ude og købe en dyr fed creme til maven, fra "Origins", som jeg bruger på overkroppen.. Benene får med en let creme fra matas uden parfume/oarabener
Og så er det solcreme om sommeren 

Make-up: Bruger jeg som før.. Jeg har ikke lyst til at gå 9 månedre og ikke kunne bruge andet end mascara.. Det er dyr makeup, så har ikke skiftet det ud med nilens jord.. Det er som det er, ved ikke hvad det sådan indeholder - men har ikke lyst til at undvære det.. Ser det som en mindre detalje faktisk..
Mad: Spiser selvf. ikke fisk med det der sølvhalløj i.. Jeg spiser en sjælden gang en medium rød bøf (det er pudsigt nok, noget jeg ofte får lyst til)
hehe.. Jeg drikker dagligt smoothie, spiser frugt og grøntsager som jeg plejer, så det er egentlig ikk de store ædringer fordi jeg lever generelt sund med min kost 
Motion: Jeg cykler byen tynd, jeg går lange ture og jeg løber en gang imellem
Det tror jeg sådan er det.. Jeg synes egentlig ikke det er drastiske ændringer... Så vi har det fint, bebse og jeg 

Anmeld