Tissemandslege

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.340 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har idag erfaret at mit barn har leget tissemandslege i børnehaven. Det er jeg egentlig helt kold overfor, det er en naturlig del af deres udvikling. Men men men, det viser sig så at de også har "suttet" eller kysset hinandens tissemænd.

Den mor jeg fik det af vide af, grinte af det og sagde at hendes søn havde grinet da han fortalte det "sut min pik - det har XXX gjort i BH", så det lød jo som om det bare havde været en sjov leg.

Jeg talte med min dreng efterfølgende, og han benægtede og ville egentlig helst ikke tale om det (jeg pressede ham ikke til noget, men smilte og sagde at jeg bare var nysgerrig) Han fortalte også at der var en anden dreng som han har "lært" legen af.

Og nu har jeg så googlet.... Det er så åbenbart helt normalt at putte bær, glaskugler og grene op i numsen eller skeden på hinanden, men når først det er noget med munden, så er det bekymrende.....

Så nu panikker jeg jo, jeg læser ord som "seksuel afvigende adfærd" og bliver rigtig ked af det.

Sex og den slags skønne ting er desværre en udbredt mangelvare i vores hjem, så han har ihvertfald ikke fået inspiration herhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Tvillingemor80

Tror ikke du skal bekymre dig .. har hørt om mange børn der har gjort disse ting .. tror det er meget normalt..

Hvis jeg var dig ville jeg bare tage en snak med min søn om at man har sine private steder og at det er helt okay at sige nej og man ikke skal gøre noget man ikke har lyst til - og at han altid kan komme til dig hvis han føler sig presset..

Anmeld

11. maj 2011

-Sigrid-

Jeg kan huske vi lege mor&far&børn i børnehaveklassen, hvor baby skulle have skiftet ble - åbenbart tit oO

Så tror ikke der er noget galt, det var bare en leg.

Anmeld

11. maj 2011

twinboys

eller læge og patient og at man får to piller op bagi...

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

eller læge og patient og at man får to piller op bagi...

Jamen det er jo (iflg. bøgerne - eller google) helt normalt med noget op bagi - men munden er ret bekymrende....

Jeg har også vage erindringer om nogle doktorlege, men jeg kan sgutte huske hvad de gik ud på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.