Hvor gør I af dem...!??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Malonde1985

Jeg kunne vildt godt tænke mig at gøre kagebagning til en hobby, men har altså et spørgsmål - HVOR GØR I AF DE FÆRDIGE KAGER??? ... Spiser I dem selv, eller laver I dem kun i forbindelse med fødselsdage og andre festlige lejligheder!?? - Tænker bare at man da bliver tyk hvis man skal spise alle de lækre kager man laver, selv

Hilsen en nybegynder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Dansker i England

Malonde1985 skriver:

Jeg kunne vildt godt tænke mig at gøre kagebagning til en hobby, men har altså et spørgsmål - HVOR GØR I AF DE FÆRDIGE KAGER??? ... Spiser I dem selv, eller laver I dem kun i forbindelse med fødselsdage og andre festlige lejligheder!?? - Tænker bare at man da bliver tyk hvis man skal spise alle de lækre kager man laver, selv

Hilsen en nybegynder

Du kan sende nogen herover - jeg skal glædeligt spise dem for dig

Anmeld

11. maj 2011

celkt

haha... godt spørgsmål...

jeg personligt sender mine med min mand på arbejde, - hans container er blevet kendt som kageklubben på hele arbejdspladsen....

og da jeg ikke er særligt meget for at spise kager, men gerne vil lave dem, er det jo alletiders løsning... hihi

Anmeld

11. maj 2011

Mutti2B

Malonde1985 skriver:

Hilsen en nybegynder

Ja, det gad jeg da egentlig også godt vide

Anmeld

12. maj 2011

Dot D

Jeg spiser ikke kagerne selv, men det er der mange andre, der gør... Kager er altid velkomne rundt omkring På arbejdet, min mands arbejde, venner og til gaver...

Anmeld

12. maj 2011

iris-mor

Jeg forære dem også gerne, der er mange voksne i familien og vennekredsen, der ønsker sig det til fødselsdag i stedet for gave. Hvilket passer perfekt

Laver stort set aldrig kager til os selv af den slags

Anmeld

12. maj 2011

lounika

Malonde1985 skriver:

Hilsen en nybegynder

er selv rimelig ny i det har lavet en 25 styk nu.. og jeg er så heldi at have en kæreste der er mure hehe og håndværker kan altid spise kage hehe.. de lidt overvældet når han har en kæmpe lagkage med som liner et eller andet hehe men de får noget kage kørt ned det dejligt at lave når der nogle der vil spise dem..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. maj 2011

Sunflower

Indtil videre har jeg kun lavet kager når der har været en anledning. Jeg har så heller ikke lavet så mange.

Den første kage lavede jeg da vi skulle have nogle venner til middag. Min anden kage lavede jeg i forbindelse med en påske frokost og nu skal jeg til at lave min 3. kage til min søsters fødselsdag

Det pudsige er faktisk at jeg ikke er den store kagespiser, men jeg har da fundet ud af at det er sjovt at lave dem

Anmeld

12. maj 2011

Kageelsker

Malonde1985 skriver:

Hilsen en nybegynder

I starten lavede jeg dem og gav dem væk

Nu laver jeg dem kun på "bestilling", og dem er der nok af, så mangler ikke længere anledninger til at laver kager

Anmeld

12. maj 2011

Bshizzle

Oooh.. Her hjemme tager vi med glæde mod kagerne osse
Jeg ELSKER Lagkager.. og osse selv lavet nogle stykker. ( dog ik så flotte som mange af jeres er.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.