Nøøøøøøøj jeg lavede en ÆGTE klassiker i Kvickly idag.....
Jeg var faktisk først i Rema1000, hvor jeg pludselig mærkede jeg skulle tisse. Virkelig så meget at jeg simpelthen ikke kunne holde mig. Jeg har haft lidt ondt i maven her midt på dagen idag, og startede faktisk med at gå der inde og småfise og ellers lade som om jeg ikke selv kunne lugte noget, mens jeg mageligt tog de varer jeg skulle have 
Nåh, men jeg skulle altså tisse, NU!
Jeg ser en sagesløs lang ranglet ung lidt perpleks Rema1000 medarbejder fyr... Og næsten løber efter ham med min vogn, og spørger om de har et kundetoilet, han siger så hva'? og jeg panikker lidt "har i et kundetoilet!!!!?" han "Ja selvfølgelig, det er denne vej, hvorefter han guider mig ud på lageret (ja det er da klart jeg skal ud og hilse på dem alle, og bekendtgøre mit behov for et toilet).
jeg har bae travlt, så jeg nærmest springer over en ung pige som står og vasker gulv for ølsjatter, og næsten løber ud på toilettet, som jeg så bemander et par minutter, lyksaligt, lige før lukketid 
Nåh jeg bliver færdig i Rema1000 og fortsætter mod Kvivkly.
I Kvickly er prutterne ENDU værre, og jeg fiser i ALLE kroge hvor jeg kan være lidt alene, og skynder mig væk derfra bagefter 
Jeg kan godt mærke jeg faktisk skal tisse igen, men tænker at det kan lige vente til jeg er færdig. Jeg prutter (øhm handler) videre, og hygger mig med at kigge på ALT i butikken
Alt imens jeg fiser på livet løs....
Så kan jeg pludselig godt mærke at jeg faktisk skal lidt mere end at tisse, og min mave gør VIRKELIG ondt nu...
Jeg tænker at jeg må klemme ballerne sammen lidt endnu, og så ellers bare fortsætte mit fiseri, mens jeg lige fiser over efter de ting jeg rent faktisk SKAL have. Det er en halv time før lukketid, og jeg går i panik over min mave...
Så til sidst bliver jeg simpelthen nødt til at gå ud derfra, forbi en søøøød ung fyr, med en tom vogn, som jeg selvfølgelig pointerer for at undgå at jeg risikerer at blive stoppet på vej ud. Spæner hen mod toilettet, og kan faktisk ikke 100% holde mig på vejen
:S (hurra for mensturation og dertilhørende bind, for een gangs skyld), når toilettet, og ja, skiiiiiiiiiiider på livet løs, men får sat mig så hurtigt at jeg er bange for jeg har glemt låsen :-O Så halvvejs må jeg knibe sammen, rejse mig, og tjekke låsen, som var god nok 
Bliver så færdig, og bruger en halv kilometer toiletpapir, vasker fingre, og SÅ tilbage til butikken efter de varer jeg ikke nåede... OG som jeg i øvrigt nu kun havde 15 minutter til at finde 
Så altså, hvis i synes Kvickly i frederikssund, og Rema1000 lugtede mærkeligt idag. så bare rolig, jeg tog lugten med mig, og jeg nåede (næsten) toilettet i tide 
nu er jeg heldigvis fri for mine mavesmerter, til gengæld skal jeg tisse ca. hver halve time, og det endda så meget og pludseligt hver gang, at jeg får kramper i maven, og bliver øm helt ud i fingerspidserne, og sider her og hoppe rog koncentrerer mig om at holde mig, inde jeg kan rejse mig for at gå der ud 
Supe rhyggelig shoppetur