kommer feriekort stadig med posten ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

christa1982

Hej alle ....

Lige et mærkeligt lille spørgsmål ...  :

Jeg sagde op på mit job den 1. janauar og har derfor optjent lidt feriepenge i perioden maj 2010 - maj 2011 ...... nu er mit spørgsmål, får man i disse moderne tider stadig bare sit feriekort sendt med posten ?? Eller kommer det ind i en eller anden "dum" elektronisk indbakke ??  

håber nogen kan hjælpe ..... ved ikke lige hvem jeg skal ringe til for at høre om sådan noget ...........

Venlig hilsen Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Frøken J.

christa1982 skriver:

Hej alle ....

Jeg sagde op på mit job den 1. janauar og har derfor optjent lidt feriepenge i perioden maj 2010 - maj 2011 ...... nu er mit spørgsmål, får man i disse moderne tider stadig bare sit feriekort sendt med posten ?? Eller kommer det ind i en eller anden "dum" elektronisk indbakke ??  

håber nogen kan hjælpe ..... ved ikke lige hvem jeg skal ringe til for at høre om sådan noget ...........

Venlig hilsen Christina

Jeg fik i hvert fald mit med posten fra feriekonto. Ellers kan du også logge ind på www.feriekonto.dk og checke, med mindre dit kører over et eksternt firma

Anmeld

11. maj 2011

sweet

christa1982 skriver:

Hej alle ....

Venlig hilsen Christina

nej der kommer ikke noget med posten alt forgår digitalt

Anmeld

11. maj 2011

Laulund87

sweet skriver:

nej der kommer ikke noget med posten alt forgår digitalt

Jeg fik nu mit med posten for en måned siden..

Anmeld

11. maj 2011

Kay

mit kom os med posten

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

Fra 15. januar ville man modtage sit feriekort digitalt.

Men der var en undtagelse, som jeg self lige nu ikke kan huske...

Anmeld

11. maj 2011

sweet

Laulund87 skriver:

Jeg fik nu mit med posten for en måned siden..

okay da jeg snakkede med dem i telefon sagde de til mig at alt forgik digitalt nu... jeg fik heller ikke noget feriekort det var derfor jeg ringede til dem..

Anmeld

12. maj 2011

BabyMus

Mine kom også med posten her sidste år og i år.

Anmeld

12. maj 2011

Troldepussen

Jeg stoppede på mit arbejde 1. januar, og jeg havde mit feriekort med posten 1 måned senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.