søger plastik hagesmæk med knapper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

nvm

er der nogen der ved hvor jeg kan købe, hagesmækker i plastik med tryk knap, istedet for snøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Mor til Mike

nvm skriver:

er der nogen der ved hvor jeg kan købe, hagesmækker i plastik med tryk knap, istedet for snøre????

Babysam ? eller babyoutlet.

Anmeld

11. maj 2011

nvm

Misselbek skriver:

Babysam ? eller babyoutlet.

med plastik hele vejen igenem? så de er lige til at tøre af med en klud??

gider ikke det med at vaske dem hele tiden hehe

Anmeld

11. maj 2011

Mor til Mike

nvm skriver:

med plastik hele vejen igenem? så de er lige til at tøre af med en klud??

gider ikke det med at vaske dem hele tiden hehe

Har set dem i babysam i Århus. Men tror egentlig du kan få dem i ønskebørn osv' også! Men ja, helt igennem plastik, med den der dims nede ved enden så maden kan falde ned i. 

Anmeld

11. maj 2011

nvm

Misselbek skriver:

Har set dem i babysam i Århus. Men tror egentlig du kan få dem i ønskebørn osv' også! Men ja, helt igennem plastik, med den der dims nede ved enden så maden kan falde ned i. 

nåh nej det skal ikke være sådan en...hmm hvad hedder det så hvis ikke det er plastik,det sådan ligesom en voksdug agtig,jeg mener

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

nvm skriver:

nåh nej det skal ikke være sådan en...hmm hvad hedder det så hvis ikke det er plastik,det sådan ligesom en voksdug agtig,jeg mener

Hmm .. Leder faktisk også efter nogle selv .. Har du kigget på DBA og Gul og gratis ? Måske trendsales

Anmeld

11. maj 2011

nvm

morethanperfect skriver:

Hmm .. Leder faktisk også efter nogle selv .. Har du kigget på DBA og Gul og gratis ? Måske trendsales

jamen jeg har købt en fra den blå avis. og den er rigtig god, behøver ikke vsake den tager bare kluden og så den fin,den er bare ikke med tryk knapper

Anmeld

11. maj 2011

nvm

morethanperfect skriver:

de har en her bare med snøre http://www.frk-olga.dk/commodity/2983

http://www.ogbrinch.dk/Til+shoppen/Hagesm%C3%A6kke.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.