10½ km på 1:09 min...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Kloster

Hej hej.

Må bare lige dele min begejstring med jer... Jeg har nemlig lige været til mit første 10 km motionsløb (ruten var 10½ km) og fik en fin tid på 1:09 min.

Jeg føler mig rigtig sej og god pga løbet nærmest gik op af bakke hele tiden. Total hårdt, men var alligevel kun nede at få få gange - lige for at komme igennem de værste vejrtrækninger og bakker.

Har kun løbet 10 km een gang før og det var her hjemme. Her lød tiden på 1:10 uden bakker. Så jeg er tilfreds i dag.

Ville ikke noget med indlægget. Bare dele en løbeglæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Stumpen

11. maj 2011

merichs

Kloster skriver:

Hej hej.

Må bare lige dele min begejstring med jer... Jeg har nemlig lige været til mit første 10 km motionsløb (ruten var 10½ km) og fik en fin tid på 1:09 min.

Jeg føler mig rigtig sej og god pga løbet nærmest gik op af bakke hele tiden. Total hårdt, men var alligevel kun nede at få få gange - lige for at komme igennem de værste vejrtrækninger og bakker.

Har kun løbet 10 km een gang før og det var her hjemme. Her lød tiden på 1:10 uden bakker. Så jeg er tilfreds i dag.

Ville ikke noget med indlægget. Bare dele en løbeglæde

Vildt godt gået

Anmeld

11. maj 2011

TrineCT

Du er sej

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

11. maj 2011

Sofia24

Hvor er det sejt gået - og flot tid!!

Anmeld

11. maj 2011

Kloster

Takkk tøser....... ER også bare rigtig stolt af mig selv... Går sådan og klapper mig lidt på skulderen - mens jeg går forsigtigt på mine noget ømme ben og fødder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.