syg igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. november 2008

Hedegaard

hej alle sammen
Ja jeg er så blevet meget syg igen engang, jeg har ikk været på job i en måned nu. Jeg skal til undersøgelse på torsdag i Skejby hvor vi skal snakke om hvor meget der skal fjernes af mit underliv.
hvilket ikk er noget jeg bekømmer mig såå meget om jeg ved at venstre æggestork skal fjernes helt men så skal vi se hvormeget mere der er død væv. så jeg kan godt regne med at jeg har fået "juleferie".
Nu må vi se hvad de siger til mig på torsdag.
helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

twinboys

Ihhh det er jeg da ked af at høre... Hvordan så med at blive gravid??? Vil du aldrig kunne få børn, eller har du børn... Hvad er det du fejler...???

Rigtig god bedring og mange fra mig

Anmeld

10. november 2008

Hedegaard

Min sygdom hedder Endometriose.
Vi har ingen børn, men har prøvet de sidste 2½ år det er ikk lykkes endnu, og nu er alt sat i hold til jeg har været i Skejby igen.
Vi har et forsøg tilbage og der er heldigvis et æg i fryseren, så der er håb for et enkelt barn. Men jeg kan godt selv få børn, lægerne vil bare ikk give os lov selv pga min sygdom for godt et år siden var jeg tæt på at dø.
Håber det giver lidt mere forklaring ellers bare skriv.

helene

Anmeld

10. november 2008

Mathilde

Åh nej dog Helene... Det lyder godt nok ikke rart
Held og lykke på torsdag. Og skriv endelig hvad der sker.

Kram fra Mathilde

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

Hejsa Helene...

Puha sikke en omgang du skal til at igennem igen.. Det er jeg ked af at høre.. MEGET
Jeg håber at du får gode nyheder på torsdag.. Vil for at de siger bare et eller andet positivt...

Knus fra Camilla.

Anmeld

10. november 2008

twinboys

Hedegaard skriver:

Vi har ingen børn, men har prøvet de sidste 2½ år det er ikk lykkes endnu, og nu er alt sat i hold til jeg har været i Skejby igen.
Vi har et forsøg tilbage og der er heldigvis et æg i fryseren, så der er håb for et enkelt barn. Men jeg kan godt selv få børn, lægerne vil bare ikk give os lov selv pga min sygdom for godt et år siden var jeg tæt på at dø.

helene

Åhhh for søren da... Føler virkelig med dig...

virkelig fingre for dig og håber at du får noget positivt at vide...

Majbritt

Anmeld

10. november 2008

Fam. Madsen

Hedegaard skriver:

helene

Puha da... jeg vil lige sige at jeg også krydser finger for dig..

har selv endormetriodes så kender til sygdommen...54.png

Anmeld

10. november 2008

tasha33

jeg krydser og fingre for dig og håber på noget positivt.
må jeg spørge hvad det er kender ikke til det.
matasha

Anmeld

11. november 2008

Hedegaard

tasha33 skriver:

jeg krydser og fingre for dig og håber på noget positivt.
må jeg spørge hvad det er kender ikke til det.
matasha

ja selvfølgelig må du det. Det er en sygdom der gør at når en kvinde bløder løber en lille smule tilbage i æggelederen en "normal" kvinde har et stof som nedbryder det blod der løber tilbage det stof har jeg ikk. så det danner nogle cyster på æggelederne. mit problem er nu så bare at det der blevet til dødt væv i stedet for. håber det er forståelig det jeg har skrevet ellers ved jeg der er en hjemmeside hvor det bliver forklaret meget bedre.
helene

Anmeld

11. november 2008

Hedegaard

Hej allesammen
Tusind tak for i for os jeg skal nok skrive igen torsdag når jeg ved lidt mere om hvad der skal ske.

helene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.