Bounty creme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.739 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

ZamanogDania

Kender I en bounty creme opskrift uden husblas?
Jeg spiser ikke gelatine, så håber der findes en opskrift uden husblas

Den anden spørgsmål er, vil bounty creme smage godt med ananas creme? Eller bliver det for sød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

AndreasMor84

ZamanogDania skriver:

Kender I en bounty creme opskrift uden husblas?
Jeg spiser ikke gelatine, så håber der findes en opskrift uden husblas

Den anden spørgsmål er, vil bounty creme smage godt med ananas creme? Eller bliver det for sød?

Mit forslag er, at du laver en hvid chokoladecreme(hvid chokolade og fløde der koges op) og tilsætter kokosmel.. nemt nemt.. Og ellers kan man jo tage nogle alm. bounty og smelte i fløden..

Jeg synes ikke ananascremen er specielt sød så tror sagtens de 2 kan gå i spænd..

Anmeld

11. maj 2011

ZamanogDania

Solstråle2011 skriver:

Mit forslag er, at du laver en hvid chokoladecreme(hvid chokolade og fløde der koges op) og tilsætter kokosmel.. nemt nemt.. Og ellers kan man jo tage nogle alm. bounty og smelte i fløden..

Jeg synes ikke ananascremen er specielt sød så tror sagtens de 2 kan gå i spænd..

Nårh ok. Bare fordi jeg har kiggede efter den opskrift der står alt mulig æg osv.

Har du så en god opskrift på ananasmouse? Den er os med husblas den opskrift jeg har.

Anmeld

11. maj 2011

AndreasMor84

ZamanogDania skriver:

Nårh ok. Bare fordi jeg har kiggede efter den opskrift der står alt mulig æg osv.

Har du så en god opskrift på ananasmouse? Den er os med husblas den opskrift jeg har.

Okay.. Kender ikke lige dén opskrift.. Nej jeg har ikke lige et alternativ til opskriften med husblas desværre

Anmeld

11. maj 2011

ZamanogDania

Solstråle2011 skriver:

Okay.. Kender ikke lige dén opskrift.. Nej jeg har ikke lige et alternativ til opskriften med husblas desværre

Øv bøv.

Anmeld

11. maj 2011

nattergalen

ZamanogDania skriver:

Hejsa, 

Jeg ved ikke hvor du bor, men hos Den specielle købmand i Rødovre kan man købe et pulver som hedder Ager Ager som er erstatning for husblads.. Det er lavet af alger.. 

Håber du kan bruge det

Anmeld

11. maj 2011

ZamanogDania

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Jeg ved ikke hvor du bor, men hos Den specielle købmand i Rødovre kan man købe et pulver som hedder Ager Ager som er erstatning for husblads.. Det er lavet af alger.. 

Håber du kan bruge det

Ej er det rigtig? Fedt. Fordi der findes så mange opskrifter med husblas. Er der kun hos specialkøbmanden? Jeg bor i Ringsted

Anmeld

11. maj 2011

ZamanogDania

Solstråle2011 skriver:

Men tak for det andet tip

Anmeld

11. maj 2011

nattergalen

ZamanogDania skriver:

Ej er det rigtig? Fedt. Fordi der findes så mange opskrifter med husblas. Er der kun hos specialkøbmanden? Jeg bor i Ringsted

Jeg har kun fundet det hos ham, men skal ikke udelukke om du kan finde det andre steder.. 

Anmeld

11. maj 2011

nattergalen

ZamanogDania skriver:

Her er linket til hvor du kan købe det på nettet hos den specielle købmand  

http://specialkoebmanden.dk/bageartikler-is-desserter-58/agar-agar-25-g-111.html?gclid=CLDtyP-74KgCFUGHDgod6BBS4w

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.