Håber det er ved at ske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

200310

Hej alle sammen..Håber alle nyder det fantastiske vejr vi har haft de sidste dage..Jeg er i uge 38+1 idag, jeg venter en stor baby.. Vi var ved vægtscanning i mandags hvor 1 læge, 2 jm uafhængig af hinanden vurderet baby til 4000g. Efter følgende sagde jm at jeg ikke skulle tænke på det, idag lavede man først kejsersnit ved 5000g. Kan det virkelig være rigtigt?Ud over det - så tror og håber jeg fødslen er ved at begynde..Har i længere tid haft mens ligende smerter, dog kun ved maven..De sidste 3 dage har det dag taget fat, og smerten har også flyttet sig over i ryggen og ned på bagsiden af benene, samt jag i skeden.. Er der nogen der kan fortælle mig om det er nogle gode tegn?? Eller betyder det ingenting i forhold til at fødslen er lige rundt hjørnet?? Kram til jer alle :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

komodo

Kunne godt i mine ører lyde som om der er noget under opsejling, spændene.

Vil du gerne have ks? jeg har født to børn naturligt, en på 4112 og en på 4400 graqm og der er ikke forskel på hvor slemt det var

Anmeld

11. maj 2011

200310

Åhh så håber jeg det sker i løbet af de næste par dage.. Nej jeg vil aller helst føde naturligt, er bare bange for hans størrelse.. Det giver ro at du siger der ingen forskel var at mærke.. :-)

Anmeld

11. maj 2011

Halbschön

200310 skriver:

Hej alle sammen..Håber alle nyder det fantastiske vejr vi har haft de sidste dage..Jeg er i uge 38+1 idag, jeg venter en stor baby.. Vi var ved vægtscanning i mandags hvor 1 læge, 2 jm uafhængig af hinanden vurderet baby til 4000g. Efter følgende sagde jm at jeg ikke skulle tænke på det, idag lavede man først kejsersnit ved 5000g. Kan det virkelig være rigtigt?Ud over det - så tror og håber jeg fødslen er ved at begynde..Har i længere tid haft mens ligende smerter, dog kun ved maven..De sidste 3 dage har det dag taget fat, og smerten har også flyttet sig over i ryggen og ned på bagsiden af benene, samt jag i skeden.. Er der nogen der kan fortælle mig om det er nogle gode tegn?? Eller betyder det ingenting i forhold til at fødslen er lige rundt hjørnet?? Kram til jer alle :-)

Det kunne godt lyde som noget opstart;-)Men ja de sætter ikke gang i et ks før de vurderer at du ikke selv kan føde;-)Jeg fødte selv - og uden bristninger en stor dreng på 4600g, 56cm og et hovedomfang på 40cm.. Derudover havde han sin ene arm med ud sammen med hovedet... Held og lykke med den forestående fødsel;-)

Anmeld

11. maj 2011

kamillapetersen91

200310 skriver:

Min datter vejede 4472 og det var ikke slemt

Anmeld

11. maj 2011

200310

Så vil jeg ikk bekymre mig og være bange over hans størrelse:-) bare glæde mig over at få en stor, dejlig rund søn:-)

Anmeld

11. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
200310 skriver:

Så vil jeg ikk bekymre mig og være bange over hans størrelse:-) bare glæde mig over at få en stor, dejlig rund søn:-)

uha, mega fedt indlæg til mig!

Jeg var til skanning og efterfølgende jordemoder som skød knægten til 3700gram den 3. maj hvor jeg var 37+5 uger henne, og han laver jo ikke andet end at tage på den sidste tid, og har hørt en masse skræk historier om store babyer.....

Anmeld

11. maj 2011

200310

Nej man høre kun de skrækkelige historie.. Skønt der er nogen der har noget godt at fortælle:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.