Anbefal en solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.223 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

trunte89

Der ikke smitter af på tøjet!
Hvis man da kan få det.
Jeg har den fra Matas, men det giver gule pletter på det hvide tøj

Så har du en god solcreme som ikke øddelægger Hvidt tøj, må du meget gerne dele det med mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Julemusen

Jeg har en Clinique solcreme i faktor 30 Den smitter ikke af og trækker hurtigt ind i huden. Den er købt i matas til 170 kr. Så den er ikke billig, men jeg har mega sart hud og det er bare den eneste jeg har prøvet som jeg er tilfreds med  

Anmeld

11. maj 2011

trunte89

Kitty-Katten skriver:

Jeg har en Clinique solcreme i faktor 30 Den smitter ikke af og trækker hurtigt ind i huden. Den er købt i matas til 170 kr. Så den er ikke billig, men jeg har mega sart hud og det er bare den eneste jeg har prøvet som jeg er tilfreds med  

Ok, er den uden parfume og alt det skidt det?

Anmeld

11. maj 2011

Julemusen

Nej det er den desværre ikke. Jeg bruger også normalt kun levevis sæber, creme mm. som både er svane og allergimærket. Men har prøvet mange solcreme som var uden parfume, men de har bare ikke været særlig gode. Enten for fede, eller så lavet mærker på tøjet. Men cremen fra Clinique lugter ikke af parfume, som meget andet creme gør. Den minder lidt i duften af matas lilla stribet krops creme

Anmeld

11. maj 2011

trunte89

Kitty-Katten skriver:

Nej det er den desværre ikke. Jeg bruger også normalt kun levevis sæber, creme mm. som både er svane og allergimærket. Men har prøvet mange solcreme som var uden parfume, men de har bare ikke været særlig gode. Enten for fede, eller så lavet mærker på tøjet. Men cremen fra Clinique lugter ikke af parfume, som meget andet creme gør. Den minder lidt i duften af matas lilla stribet krops creme

Ok. Men det er primært til min datter på 3 så det skal helst være uden alt muligt i.
Men tak fordi du gad at svare alligevel

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

trunte89 skriver:

Der ikke smitter af på tøjet!
Hvis man da kan få det.
Jeg har den fra Matas, men det giver gule pletter på det hvide tøj

Så har du en god solcreme som ikke øddelægger Hvidt tøj, må du meget gerne dele det med mig.

Vi har købt derma babysolcreme . Det er faktor 30 og ude parfúme

Anmeld

11. maj 2011

trunte89

morethanperfect skriver:

Vi har købt derma babysolcreme . Det er faktor 30 og ude parfúme

Og den giver ikke gule pletter på Hvidt tøj?

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

trunte89 skriver:

Og den giver ikke gule pletter på Hvidt tøj?

Nej ik på Oscars tøj ..

Anmeld

11. maj 2011

trunte89

morethanperfect skriver:

Nej ik på Oscars tøj ..

Ok, dejligt. Mange tak

Anmeld

11. maj 2011

Mira0911

Derma 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.