Drømme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er ikke en der normalt husker drømme.. Kun hvis de er helt specielle..

Jeg har tit drømt at jeg har født.. Men i nat der drømte at jeg stod med en positiv test.. Det har jeg aldrig drømt før..

Jeg er 3 dage over tid..

Og de der ømme bryster som jeg plejer at få ca 1 uge før mens har bare ikke været der men jeg har og er stadig VIRKELIG oppustet.. Min mave siger lyde hele tiden, og tit har jeg niv i den ene side af maven..

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro eller ikke tro.. 

Nogen der har prøvet at drømme de var gravide og testede postiv samme morgen eller nogle dage efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

A&F

Det kan da godt være at du er gravid.

Nu har jeg ikke selv drømt, at jeg  stod med en positiv test, men min mands søster drømte, at jeg var gravid og ventede mig en dreng. Det skal lige siges, at min mands familie ingen anelse havde om, at manden og jeg var i gang med projekt baby. Så da jeg en fredag stod med en positiv test i hånden, var min mand så overlykkellig, og fortalte det til hans familie, hvor hans søster så fortalte, at hun et par dage inden, havde drømt om at jeg var gravid og vi ventede os en dreng. Det var virkelig vildt, at hun kunne drømme det et par dage inden jeg fandt ud af min graviditet.

Anyway, jeg krydser fingre for dig, hvis du ønsker dig et barn

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Det kan da godt være at du er gravid.

Nu har jeg ikke selv drømt, at jeg  stod med en positiv test, men min mands søster drømte, at jeg var gravid og ventede mig en dreng. Det skal lige siges, at min mands familie ingen anelse havde om, at manden og jeg var i gang med projekt baby. Så da jeg en fredag stod med en positiv test i hånden, var min mand så overlykkellig, og fortalte det til hans familie, hvor hans søster så fortalte, at hun et par dage inden, havde drømt om at jeg var gravid og vi ventede os en dreng. Det var virkelig vildt, at hun kunne drømme det et par dage inden jeg fandt ud af min graviditet.

Anyway, jeg krydser fingre for dig, hvis du ønsker dig et barn

Årh hold da fast.. Det må godt nok være vildt.. :O

Ja jeg ved det ikke helt.. Jeg tør ikke teste.. :/

Anmeld

11. maj 2011

A&F

Anonym skriver:

Årh hold da fast.. Det må godt nok være vildt.. :O

Ja jeg ved det ikke helt.. Jeg tør ikke teste.. :/

Jaa tell me about it.

Tag testen når du er klar, så du ikke skal gruble over det for længe

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Jaa tell me about it.

Tag testen når du er klar, så du ikke skal gruble over det for længe

Det er vildt der er nogen der har sådanne "evner" til sådan noget..

Ja det kan ske jeg tager en i morgen.. Ellers bliver det fredag.. Er bare bange for hvad den viser. :/

Anmeld

11. maj 2011

A&F

Anonym skriver:

Det er vildt der er nogen der har sådanne "evner" til sådan noget..

Ja det kan ske jeg tager en i morgen.. Ellers bliver det fredag.. Er bare bange for hvad den viser. :/

Må jeg tillade mig at spørge om hvor længe I har prøvet, siden du er bange for, hvad testen viser?. Jeg kan godt forstå, at du er bange for om den er negativ,( hvis det er det, du frygter), jeg blev selv ked af det, da testen hos mig viste negativ første gang.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Må jeg tillade mig at spørge om hvor længe I har prøvet, siden du er bange for, hvad testen viser?. Jeg kan godt forstå, at du er bange for om den er negativ,( hvis det er det, du frygter), jeg blev selv ked af det, da testen hos mig viste negativ første gang.

Vi prøver slet ikke.. Det er lidt indviklet.. Så man kan nok kalde det en upser hvis det er.. :/ 

Jeg er bange for om den er positiv, men også bange for om den er negativ..

Det er lidt et dilemma faktisk.. 

Anmeld

11. maj 2011

A&F

Anonym skriver:

Vi prøver slet ikke.. Det er lidt indviklet.. Så man kan nok kalde det en upser hvis det er.. :/ 

Jeg er bange for om den er positiv, men også bange for om den er negativ..

Det er lidt et dilemma faktisk.. 

Nåå på den måde. Nedtur. Men testen, ja, den skal du tag. Håber virkelig det bedste for jer, og at I står sammen uanset resultatet.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Nåå på den måde. Nedtur. Men testen, ja, den skal du tag. Håber virkelig det bedste for jer, og at I står sammen uanset resultatet.

Tak det er sødt af dig.. Ja jeg skal nok teste.. men tror liiiige jeg venter en dag eller 2.. 

Anmeld

11. maj 2011

A&F

Anonym skriver:

Tak det er sødt af dig.. Ja jeg skal nok teste.. men tror liiiige jeg venter en dag eller 2.. 

Så længe du ikke trækker den ud, da det jo er rart at vide om den er positiv eller negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.