Dårlig opdragelse !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Thereseh

Jeg var ude for en dårlig oplevelse i bussen i dag, en meget uopdragen teenager !

Læs historien her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Tkcuf

Tror ikke nødvendigvis det er dårlig opdragelse - men måske et anfald af ET- egistisk teenager.. Du skulle have sat dig på hende skulle du

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

En skam du ikke mistede balancen og satte dig på hende, det var min tanke 

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Åhh, skal man ikke være sådan lidt træls som teenager, det tror jeg...alt hvad der er over 20 år er oldnordiske og ingen skal fortælle en noget som helst og ikke mindst, nok især som pige, så skal man jo holde den cool facade...de der teenagere skal bare have noget gas og en god humoristisk tilgang...er min erfaring..

Anmeld

11. maj 2011

Happiness

Jeg stemmer også for at du skulle have sat dig på hende! Jeg havde nok råbt lidt højt! Sikke en møgtøs.

Teenagere er måske nok engang teenagere. Men vil nu mene at det er dårlig opførelse. Selv da jeg var i mine værste teenagerår, rejste jeg mig ALTID for ældre, forældre med børn og gravide. Det er sgu da almindelig plig! Selv for teenagere i bedste trodsalder

Anmeld

11. maj 2011

Thereseh

Eva. skriver:

Åhh, skal man ikke være sådan lidt træls som teenager, det tror jeg...alt hvad der er over 20 år er oldnordiske og ingen skal fortælle en noget som helst og ikke mindst, nok især som pige, så skal man jo holde den cool facade...de der teenagere skal bare have noget gas og en god humoristisk tilgang...er min erfaring..

Ha ha, jo, det ka' da være 

Anmeld

11. maj 2011

B&J

Janni. skriver:

En skam du ikke mistede balancen og satte dig på hende, det var min tanke 

så godt skrevet

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

B&J skriver:

så godt skrevet

Anmeld

11. maj 2011

Thereseh

Skulle så absolut ha sat mig på hende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.