bh størrelse-hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Chris86

Har lige bestilt en bh og en bikini bh i samme størrelse.. Bikini bhén passer perfekt, MEN den anden bh er for stor-den gaber foroven. Skålen passer, men hvis jeg vælger en mindre størrese, fra 80 til f.eks 75, bliver omkredsen så ikke ogs mindre? Den er spændt i yderste og sidder ret så stramt...

hmm... hvis den var til at forstå? What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Chillien

Chris86 skriver:

Har lige bestilt en bh og en bikini bh i samme størrelse.. Bikini bhén passer perfekt, MEN den anden bh er for stor-den gaber foroven. Skålen passer, men hvis jeg vælger en mindre størrese, fra 80 til f.eks 75, bliver omkredsen så ikke ogs mindre? Den er spændt i yderste og sidder ret så stramt...

hmm... hvis den var til at forstå? What to do?

Det lyder som om du skal en størrelse op i omkreds.. Altså fra 80 - 85.. Og evt. en skål ned.. Men det er svært at sige.. Især når man ikke har set det... Det bedst at prøve sig frem... Min erfaring er dog at nogle bh'er bare ikke passer til ens kropsform...

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Nej, omkredsen er det samme, hvis det hedder en 75 feks...en 75E hars amme skålstr. som en 80D...giver det mening? så hvis den er for stram rundt, men den skal altså sidde stramt...og nu har en 75E, så skal du nok bare have en 80(større i omkreds) e, så er det nummer mindre i skål i forhold til en 75E..giver det mening?

Anmeld

11. maj 2011

Chris86

men en skål op- er ret sikker på den passer i skålen? hmm... Ja bedst at prøve sig frem.. Men men men... er så uheldig at jeg ikke bare kan gå i fleur, da de ik har det vilde imin størresle (ekspidienten sagde engang "Vi har ingenting du kan passe".. ja øv... Så derfor lettest over nettet, hvis jeg skal ha noget der er pænt... bare træs at sende retur flere gange

Anmeld

11. maj 2011

Chris86

det vil sige:

Har nu 80 G

Og så skal jeg ha den i 85 F ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.