Er da lidt nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Nanastep

Heej damer,

ja jeg sidder her og tænker så det knirker!!! jeg er gået 5dage over tid, og Emil er præcis 2måneder om 7dage, jeg har haft min første mens osv, og vi har brugt kondom hvergang! ville bare lige høre om det er normalt at ens mens er uregelmæssig i starten??? også selv om jeg har haft det en gang?? ..

hilsen den nervøse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

twinboys

Nanastep skriver:

Heej damer,

ja jeg sidder her og tænker så det knirker!!! jeg er gået 5dage over tid, og Emil er præcis 2måneder om 7dage, jeg har haft min første mens osv, og vi har brugt kondom hvergang! ville bare lige høre om det er normalt at ens mens er uregelmæssig i starten??? også selv om jeg har haft det en gang?? ..

hilsen den nervøse

det er ganske normalt... kroppen skal lige finde sig selv igen

Anmeld

11. maj 2011

NinaNymannMadsen

min var ureglmæssig lige i starten efter jeg fødte min datter. så tror da det er normalt.

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

det var meget normalt for mig... den var reglmæssig de første par gange efter begge piger... og så urelmæssig et på gange og så reglmæssig igen

Anmeld

11. maj 2011

Nanastep

okay puha!!! .

ville bare lige høre om andre har oplevet det hehe..

taaaaaaak

Anmeld

11. maj 2011

bonanza

Det er normalt men du kan også være gravid,Vi har to dejlige piger hvor der er 9 mdr og 30 dage imellem og vi brugte også gummi ;-)

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

Nanastep skriver:

Heej damer,

hilsen den nervøse

Det er normalt . Jeg gik 3 uger over tid , 2. gang jeg skulle ha mens og var næsten sikker på jeg var gravid .. Men tog 5 tests og de var negative men tvivlede stadig selvom vi havde brugt gummi .. Heldigvis kom det 3 uger forsent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.