lave en lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.496 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2008

b_j3ns3n

jeg har en lille dreng paa 2 snart 3 maaneder.
han har det fint og er vild med at spise og sove som de fleste andre paa den alder. Men han er begyndt at spise mere end han skider (undskyld60.png
nogen gange gaar der 3-4 dage foer vi ser en lort fra ham.. har ladet mig fortaelle det er meget normalt, og det skulle bare vaere fordi han har spist for meget.. han faar lidt frisk presset appelsin engang imellem..
er der nogen der har nogle gode raad til hvordan jeg faar ham til at skide hverdag igen..
mvh
b_j3ns3n

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Mca<3

Hej ,, hvis han kun bliver ammet er det helt ok ,, Der kan godt gå lang tid i mellem ..
Presset appelsin ville jeg nok holde mig fra ,, i det hele tage citrus frugter det første år ,, det er lidt hårdt og kan give allergi ,,

Anmeld

10. november 2008

linemus

Ja, hvis han kun får modermælk, så er det meget normalt. Hvis han får mme, skal han vist helst have afføring hver dag.

Men hvordan har han det? Virker han til at have ondt i maven? Hvis det ikke generer ham, gør det jo ikke noget.

Jeg ville ikke give ham andet end mm/mme, når han er så lille. Det er ikke sikkert, hans mave kan klare det.

vh Line

Anmeld

10. november 2008

b_j3ns3n

jamen han har det godt..
spiser sover og smiler super meget..
han faar lidt af hvert. mme naar mor sover og jeg tager mig af ham og modermaelk resten af tiden..

Anmeld

10. november 2008

Balderson

Hej

Det er helt normalt at børn i den alder der bliver ammet, ikke kommer af med afføring hver dag....

Har en veninde, hvor hendes lille pige kun gøre det 1 gang om ugen.. Sjovt nok er det altid om søndagen...

Jeg er gået over til flaske nu, og der vil jeg nok sige at der skulle der gerne ske noget hver dag.... Men det er på vidt forskellige tidspunkter, så nogle gange går der halvanden døgn.. Det sker der ikke noget ved...

Så når du ammner og giver flaske engang imellem, så sker der ikke noget ved at der går et par dage eller 3...

Jeg ville nok ikke give ham appelsinjuice, hvis det var mig..

Min dreng (3 mdr.) får ikke andet end mælk... Og hvis han så har lidt ondt i maven, så sagde min sp. at jeg skulle give ham lidt mere væske (vand) for at hjælpe på det...

Anmeld

13. november 2008

b_j3ns3n

s å er alt godt igen.. han lavede en kage i morges..
5 dage skulle der til for han gjorde det han plejer at v ære s å god til..

appelsin juicen er droppet igen.

Anmeld

14. november 2008

Rasmine

b_j3ns3n skriver:

s å er alt godt igen.. han lavede en kage i morges..
5 dage skulle der til for han gjorde det han plejer at v ære s å god til..

appelsin juicen er droppet igen.

Er lidt nysgerrig.
Hvem har anbefalet Jer at give appelsin?

Anmeld

16. november 2008

b_j3ns3n

Hej igen
Min kone er fra thailand og hun kender derfor en thailansk l æge som sagde til hende at det var meget normalt at gi b ørn der ikke ville lave "kage"
og hun snakkede tlf med sin tante i thailand og fik samme r åd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.