modesty skriver:
Vi var SÅ glade for den behandling vi fik på Riget. Utroligt sødt og omsorgsfuldt personale. Og så er det jo den ældste og allermest kompetente og erfarne fertilitetsklinik i DK. Det syntes jeg også var rart. Det tog to hormonbehandlinger og to fryseforsøg før det lykkedes (IVF, er 18+1 i dag), så det var et halvlangt forløb vi var igennem, med masser af nedture og tudeture. Og de har altid været klar på en snak og en trøst.
Lad være med at bekymre dig om hormonbehandlingerne :-) Ja, nogle får bivirkninger, men de fleste klarer den altså med ingen eller få bivirkninger. Jeg havde lidt hedeture og det var sådan set det.
Vi ventede i 3 måneder før vi kom til, men jeg ville til hver en tid vente 3 måneder på Riget end vælge et andet sted.
Hvor er det dejligt at læse din positive historie! Det er rart at vide, at der er mange som har haft positive erfaringer med Riget!
Også selvom det var et lidt langt forløb I var igennem.
Jeg håber på, at vi "kun" skal vente 1-2 måneder, nu hvor der er kommet brugerbetaling på, og der er færre som kommer i behandling. Men 3 måneder er også overskueligt.
Og angående hormonerne, så har jeg besluttet mig for ikke at bekymre mig for det. Det har jeg masser af tid til at gøre senere. Nu vil jeg fokusere på nogle andre ting, indtil vi høre nærmere 
Anmeld