Altså altså altså kaniner er jo skønne skønne skønne dyr
MEN når de skal bruges til børn så har jeg en god fingerregel ( er blevet klog igennem skade og 14 kaniner i løbet af årerne)
1. Vælg en han og kastrer ham, så ledes sikre du dig at han bliver ved med at være kælen og glad for dine børn.
2. En dværgvædder eller blanding af denne race og løvehoved så sikre du dig en kanon kaninus 
Min første var en hunkanin, så smuk og dejlig, men da hun fik unger blev hun simpelthen så skide agressiv bagefter, det samme skete med hunkanin nr 2 hun blev lige sådan og 3 hunkanin der aldrig fik unger der blev også sådan..
Nu har jeg min gamle hankanin på 5 år, dværgvædder/løvehoved blanding, han er ikke kastreret og det fortryder jeg for øv øv øv hvor skal jeg vaske meget strint væk..
Udover det så sørg for at den har et dyr at gå med, marsvin er rigtig optimale og en god str at håndtere, hunmarsvin med hankanin er super..
min gamle han går med 2 hunmarsvin.. eller dvs nu med 3 da min mor liiiiiige havde set en i en dyrhandle og det var jo bare så synd og fred være med det de står hjemme ved hende, og han har det SÅ skønt og selvom jeg kun kommer forbi en gang imellem nu så kommer han stadigvæk over
og marsvinene skal jeg bare sige "mosser mosser mosser, hvor er Anne-Louises mosser" også kommer de piskende frem og siger deres små søde lyde..
hmm jeg lyder totalt psykotisk kan jeg godt selv læse 
Anmeld