Hej piger.
Havde virkelig lyst til at dele min glæde med jer. Jeg har den sidste tid været meget i tvivl om hvad jeg ville efter barsel - ville jeg vente med at starte uddannelse indtil NÆSTE år ellr skulle jeg putte Victor i dagpleje allerede til august (7,5 mdr) fordi jeg havde brug for et ekstra matematik kursus før jeg kunne blive optaget på den uddannelse, som var den, der var TÆTTEST på min drømmeuddannelse (som jeg ikke troede jeg kunne komme ind på pga mit gennemsnit ikke var højt nok)
MEEEEEN! efter en hel dag, hvor jeg har snakket frem og tilbage med studievejledere osv osv, og nsæten havde besluttet mig for at vente indtil næste år med at starte, fandt jeg ud af, at fordi jeg starter "tidlig studiestart", får jeg en bonus som jeg kan lægge til mit nuværende gennemsnit. Mit gennemsnit er derfor højt nok til at jeg kan komme ind på min DRØMMEUDDANNELSE 

Jeg har derfor nu søgt ind på Kulturdesign og økonomi på syddansk universitet til sommer, og skal først starte i midt september, da jeg ikke behøver eksstra matematik kursus for at komme ind her..
JEG ER SÅ FUC**** GLAD DET ER HELT VIIIILDT
!!!!!!!!!!
Nu håber jeg bare jeg bliver optaget på uddannelsen (men det ser sådan ud da jeg jo har gennemsnittet ti ldet
)
Måtte bare dele det 

Anmeld