Tina&Daniel skriver:
Det er ikke sikkert der er nogen der kender problemet, men måske noget kan komme med gode råd eller ideer til hvad søren der kan være galt med mit knæ.
Først lidt historie
Jeg spillede håndbold da jeg var yngre og uden at jeg egentlig ved hvornår det skete - fik jeg ondt i mit højre knæ. Som om noget smuttede inde i det.
Min læge fortalte mig at jeg var hypokonder og jeg måtte tage hjem igen - sådan kørte det et par år, indtil han vælgte at sende mig videre til scanning (taaget ud af hans egen mund: bare for at få mig til at holde mund)
Scanningen viste intet, men de lukkede op og fandt alligevel en minisk delt i tre stykker.
Det skulle forklare mine smerter, men sjældent går der mere end 1-2 måneder efter operationen, og så er det det samme igen.
Jeg er siden det blevet opereret 4 gange, de har alle gange forventet at minisken ikke var intakt - men der har intet været at se og alt var fint inde i knæet.
Jeg aner simpelthen ikke hvad sørensen der er galt med mit knæ.
Overvejer at ringe til Give sygehus, hvor jeg sidst er opereret og fortælle dem hvordan det føles nu.
åhh 
Jeg har selv spillet fodbold fra jeg var 6 til jeg var 14. er i dag blevet opereret 2 gange i mit venstre knæ og har fået en blorkade i et højre
Den første operation jeg var igennem var de inge og klippe nogle såkaldte"strenge" væk. Det er noget man bliver født med men på de fleste forsvinder de. (det gjord de så ikke på mig). 2 gang var de inde og sætte min menisk på plads.
Er blevet tilbudt en operation hvor de går op i låret og tager noget og sætter i knæet, men denne har jeg afvist, da min gamle træner har fået den operation 7 gange uden den har hjulpet.
Den dag i dag døjer jeg stadig rigtig meget. Har været på give sygehus og fået afvide af idrætslægen derude at det er skade. De kan intet gøre ved det overhovedet
og de er sikre på at det er min menisk der driller, men igen de kan intet gøre.
Håber for DIG at de kan finde en løsning på dit knæ og at det ikke "bare" er en "skade" efter alt dit håndbold.
herfra
Anmeld