helt ærligt..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

twiggi

skal man bare have det skidt den aller sidste tid i graviditen?

øm i hele kroppen, hovedpine der kommer og går, kan ikke sove,
føler man skal tisse hele tiden uden at skulle (har ik blærebetændelse) ,
træt men kan ikke finde ro eller falde i søvn, sindssygt ondt i lænden + baller og hele vejen ned i fødderne som en stråle specielt når jeg går,
let påvirkelig føleles mæssigt, murren i underlivet der kommer og går, plukveer der er sindssyge slemme og gør maven helt firkantet og strammer så meget som aldrig før..

blot nogle af de ting der går mig på idag og ha gjort det 1½ uge.

Jeg har bestilt tid imorgen til jordemoder, håber hun kan hjælpe mig.
Nu kan jeg bare ikke mere.

Men kan i nikke genkendende til dette?
og hvornår fødte i?

Knus en meget fødsel-s trængende Nina S.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

de-wett

NinaSophia skriver:

skal man bare have det skidt den aller sidste tid i graviditen?

øm i hele kroppen, hovedpine der kommer og går, kan ikke sove,
føler man skal tisse hele tiden uden at skulle (har ik blærebetændelse) ,
træt men kan ikke finde ro eller falde i søvn, sindssygt ondt i lænden + baller og hele vejen ned i fødderne som en stråle specielt når jeg går,
let påvirkelig føleles mæssigt, murren i underlivet der kommer og går, plukveer der er sindssyge slemme og gør maven helt firkantet og strammer så meget som aldrig før..

blot nogle af de ting der går mig på idag og ha gjort det 1½ uge.

Jeg har bestilt tid imorgen til jordemoder, håber hun kan hjælpe mig.
Nu kan jeg bare ikke mere.

Men kan i nikke genkendende til dette?
og hvornår fødte i?

Knus en meget fødsel-s trængende Nina S.

kan se du kun har 4 dage tilbage søde. HOLD UD! Havde det på samme måde som sig og alting var bare rigtig øv, men det er kun fordi du er ved at gøre dig klar til fødslen. Og det gør sindsygt ondt og er pisse træls for at sige det pænt.  men tænk på der kommer noget vidunderligt ud af de smerter og det er det hele værd når den bette er ude. men de sidste uger er hårde rigtig hådre.

Men hold og og held og lykke for der snart sker noget.

Anmeld

11. maj 2011

merle2010

sådan havde jeg det 3 uger før jeg fødte det var bare ikke fedt, og var sikker på at jeg skulle føde når de kom de slemme plukveer det var sååå hårdt, og jeg blev indlagt på sygehuset til aflastning.. det var sku dejligt bare at ligge i sengen og glo...

Anmeld

11. maj 2011

Skouboe

Min JM mente at det var naturens måde at få kvinder til at se deres skræk for fødslen i øjnene.. den sidste tid er så ulidelig at man gerne gør hvad som helst, selv en fødsel, for at slippe.

Anmeld

11. maj 2011

Halbschön

Det er skam helt normalt ;-) sådan havde jeg det den sidste måned ;-) og jeg gik 15(19) dage over tid, selvom jeg egentlig var blevet lovet igangsættelse til termin pga stort barn;-) Held og lykke med den forestående fødsel;-)

Anmeld

11. maj 2011

twiggi

de-wett skriver:

kan se du kun har 4 dage tilbage søde. HOLD UD! Havde det på samme måde som sig og alting var bare rigtig øv, men det er kun fordi du er ved at gøre dig klar til fødslen. Og det gør sindsygt ondt og er pisse træls for at sige det pænt.  men tænk på der kommer noget vidunderligt ud af de smerter og det er det hele værd når den bette er ude. men de sidste uger er hårde rigtig hådre.

Men hold og og held og lykke for der snart sker noget.

har vel heller intet valg, vil bare gerne føde.. 
gid veerne bare ville komme stormene..

Anmeld

11. maj 2011

de-wett

NinaSophia skriver:

har vel heller intet valg, vil bare gerne føde.. 
gid veerne bare ville komme stormene..

sender en masse ve-støv afsted til dig (pust pust)

Anmeld

11. maj 2011

twiggi

de-wett skriver:

sender en masse ve-støv afsted til dig (pust pust)

taak

Anmeld

11. maj 2011

twiggi

Skouboe skriver:

Min JM mente at det var naturens måde at få kvinder til at se deres skræk for fødslen i øjnene.. den sidste tid er så ulidelig at man gerne gør hvad som helst, selv en fødsel, for at slippe.

det lyder rigtig nok..

Anmeld

11. maj 2011

Mauser.

åh havde håbet at der var sket noget med dig, men ikke endnu .. hvor er det dog træls håber altså snart at der sker noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.