Uro over væghængt puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.643 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

modesty

Hejsa,

jeg har tænkt mig at købe BRIOs væghængte puslebord. MEN synes det er lidt ærgerligt ikke at kunne hænge en uro over bordet. Så jeg har overvejet at hænge en uro på hver side af puslebordet så baby kan ligge og kigge ud/op til siderne. Tror I at det vil fungere???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

serinasmor

hvorfor kan du ikke hænge en uro over puslebordet ??

har væghængt og uro

Anmeld

11. maj 2011

Mi

Jeg har et brio væghængt puslebord. Det er bare super fedt. Men jeg har ingen uro over puslepladsen, og det er vel heller ikke strengt nødvendig hvis du ikke syntes at du kan have plads til en uro. Min pige kiggede jo bare på mig i stedet for på en uro

Anmeld

11. maj 2011

modesty

serinasmor skriver:

hvorfor kan du ikke hænge en uro over puslebordet ??

har væghængt og uro

Men uroen er jo i vejen når man klapper bordet ned, hvis den hænger midt for?

Anmeld

11. maj 2011

modesty

Mi skriver:

Jeg har et brio væghængt puslebord. Det er bare super fedt. Men jeg har ingen uro over puslepladsen, og det er vel heller ikke strengt nødvendig hvis du ikke syntes at du kan have plads til en uro. Min pige kiggede jo bare på mig i stedet for på en uro

Nej det er ikke strengt nødvendigt, jeg synes bare det er hyggeligt. 

Anmeld

11. maj 2011

serinasmor

modesty skriver:

Men uroen er jo i vejen når man klapper bordet ned, hvis den hænger midt for?

vores uro hænger bare lidt højere end man måske normalt ville gøre det

men på den måde kan man også se hende .. og hun kan ikke nå den nu hvor hun er blevet større  ...  men det kommer selvfølgelig også an på uroens størrelse

Anmeld

11. maj 2011

modesty

serinasmor skriver:

vores uro hænger bare lidt højere end man måske normalt ville gøre det

men på den måde kan man også se hende .. og hun kan ikke nå den nu hvor hun er blevet større  ...  men det kommer selvfølgelig også an på uroens størrelse

Okay på dén måde. Og hun kigger stadig på den og synes den er sjov selvom den hænger så langt oppe?

Anmeld

11. maj 2011

Sabina92

Jeg har også et puslebord på væggen, behøver slet ingen uro (: Og Elias elsker at ligge og snakke og grine derpå, så en uro er slet ikke nødvendig.

Anmeld

11. maj 2011

serinasmor

hmm ... at tænke tilbage

ja hun syntes også den var sjov da hun var spæd (der havde vi dog ikke væghængt men uroen var stadig pænt højt oppe)  hun har nok mest set den som skygger der bevægede sig ( a la vinden der blæser liv i træets krone)  men hun syntes den var sjov alligevel

og nu kan hun jo se det samme som os andre .. og morer sig med at puste til uroen, som hun har set sin mor gøre det, når hun bliver skiftet

Anmeld

11. maj 2011

Skouboe

Jeg har også Brios væghængte puslebord, og jeg har sat nogle fede klistermærker på indersiden af kanterne istedet for en URO. Det virkede fint i 2. forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.