Min lille baby har fået RS virus :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

maria_wlt

Min lille Ene blev født den 25 April, og 3 dage efter kom vi hjem.. Det gik rigtig godt...Indtil den 5 Maj hvor næsen blev stoppet. Vi troede det bare var lidt snot og så var det det.. Men det blev værre og den 8 kl 5 om morgen blev vi indlagt så de kunne suge slimen op for hende og holde øje med hende. 

Alt går bedre nu, men det er altså lidt hårdt at ha en datter på bare 15 dage som lyder som en kaffemaskine og ikke kan trække vejret ordentligt.. 

Andre der har haft et barn med den virus?? Og hvordan gik det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Uhaa nej det er ikke sjovt.

Min søn på 10 have det da han var 7 uger gammel blev lukke ind på en lukke stue med kun en kvinde og mig ikke sjovt han fik maske hver 2 time og drop til mad og suge  tit også hjerte digram på og lå bare der øvøv i 10 dag  lå vi på lukke stue også et par dag på åben stue så kom vi hjem men var kun hjemme i 4 uge så indlagt med en stor boldt/knude i hans lysk han have brok og skulle nu opereres blev han om torsdag og vi kom søndag aftens..kom pyha hjem samme dag bare om aften.

min lille søn nu her på 16 mdr har også bare været indlagt 5 gang nu her sidste gang var 20 til 21 april også var han det i starte af feb i år også.

Det er aldrig rart håber snart hun får det bedre så i kan komme hjem.

GODBEDRINGEN.......

KNUS HER FRA HENRIETTE

Anmeld

11. maj 2011

maria_wlt

Henriette1976 skriver:

Uhaa nej det er ikke sjovt.

Min søn på 10 have det da han var 7 uger gammel blev lukke ind på en lukke stue med kun en kvinde og mig ikke sjovt han fik maske hver 2 time og drop til mad og suge  tit også hjerte digram på og lå bare der øvøv i 10 dag  lå vi på lukke stue også et par dag på åben stue så kom vi hjem men var kun hjemme i 4 uge så indlagt med en stor boldt/knude i hans lysk han have brok og skulle nu opereres blev han om torsdag og vi kom søndag aftens..kom pyha hjem samme dag bare om aften.

min lille søn nu her på 16 mdr har også bare været indlagt 5 gang nu her sidste gang var 20 til 21 april også var han det i starte af feb i år også.

Det er aldrig rart håber snart hun får det bedre så i kan komme hjem.

GODBEDRINGEN.......

KNUS HER FRA HENRIETTE

Vi er heldigvis kommet hjem igen En åben indlæggelse til fredag.. 

Der er stadig lidt snot i ny og næ men vi har købt en suger på apoteket til at tage det, og så en masse saltvand selvfølgelig..

Jeg skal da lige love for at det var noget af en omgang din søn fik  Håber godt nok at han er frisk og med gang i selvom han fik sådan en start... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.