Jeg har brug for jeres erfaringer - pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

marollemarie

Hej allesammen

Jeg er ny herinde og har brug for lidt gode råd. Jeg har et barn, men barn nr. vil lige som ikke rigtigt komme. Derfor er jeg lige startet i behandling med pergotime. Er det andre der har prøvet det?

Jeg skal tage det i 5 dage og så scannes på dag 11. Men hvad der så skal ske, er jeg lidt usikker på.

Jeg kan ikke mærke nogen forskel efter jeg er begyndt at tage pillerne - kunne I mærke noget? Jeg er lidt i tvivl om det virker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

smlmea

Hvad der skal ske når du er scannet,kommer jo helt an på om i skal have sex hjemme,eller om du skal IUI.

Men formentlig får du en ÆL sprøjte med hjem,når der er et æg,der er min. 18mm,som du så skal tage,også skal der enten sexes eller du skal  insemineres ca. 36 timer senere.

Man kan vist ikke som såda nødvendigvis mærke om pillerne virker,dog virker de ikke på alle,det er det scanningen på dag 11,skal afsløre.

Held og lykke..

Anmeld

1. juni 2011

Jannicks.mor

Hey

Jeg er netop blevet gravid efter 1. omgang på pergotime hos fertillitetskliniken i skive

Du bliver scannet på 11. dagen for at finde ud af om dine æg modnes som de skal, også kan gynækologen højest sandsynlig fortælle dig hvornår du har ægløsning.

Lykkedes det ikke ikke i 1. omgang vil du nok blive tilbudt en vandscanning hvor gynækologen kan se om der er passage i æggelederne (og har hørt fra mange, at de er efter denne type scanning er blevet gravide, da det "renser" lidt ud.

Håber du kunne bruge svaret og held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.