Undervand kamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej nogen som kan anbefalde et..Engang el alm. ..Vi skal på bade ferie og i svømmehal .. Nogen kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Op op

Anmeld

11. maj 2011

FrkDitte

Hejsa,

Jeg har et olympys digitalkamera som er vandtæt ned til 3 meter. Har haft det med på badeferie og det tager rigtig gode billeder under vand. Det kan også tåle at blive tabt uden der sker noget ved det.

Det hedder Olympus  720 SW

http://www.olympus.dk/consumer/208_mju_720_sw.htm

Knus D.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg har et olympys digitalkamera som er vandtæt ned til 3 meter. Har haft det med på badeferie og det tager rigtig gode billeder under vand. Det kan også tåle at blive tabt uden der sker noget ved det.

Det hedder Olympus  720 SW

http://www.olympus.dk/consumer/208_mju_720_sw.htm

Knus D.

Hva gav for det?? Svært at finde pris

Anmeld

11. maj 2011

VIPpigen

Øj... Den ved jeg... Hihi

Yep. Olympus, de er super gode, har selv et, og ELSKER det.

Jeg har så det lidt "større" det kan gå 10 m ned, holde til fald på 2 meter, og hey jeg kan gå på det (Har ikke gjort det endnu) da det kan holde til 100 kg ovenpå sig (Altså ikke køre det over). Jeg har haft det med i svømmeren, og i rødehavet, og Ja, som sagt LOVE IT... Det er på 12 MP. Lige nu har min svigerinde lånt det til babysvømning. Men kan godt finde lidt billeder hvis du vil se

(Og selvfølgelig kan jeg ikke huske nummert, mener det er olympus  tough 3000, og gav omkring 4000 for det for 2 år siden)

Edit: det er tough 8000 jeg har

Anmeld

11. maj 2011

Dinna88

Photocare har et lige nu der kan gå 10 meter ned, til 1000 kr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.