Crinonen retur, nu med blod (Liiiidt klamt).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Sunflower

baby84 skriver:

åh det kan jeg godt forstå.. Kender så godt den følelse du sidder med. Det er bare skide hårdt.

Selvom jeg ikke har en solstrålehistorie, har jeg altså hørt om nogle stykker som har blødt og stadig været gravide. Det kan lade sig gøre og du har jo ikke haft frisk blødning, men kun brunligt crinone som er almindeligt også midt i cyklussen.

Det bliver spændende med blodprøven i morgen. Håber du bliver BIBlistens solstrålehistorie

Ja, jeg ved det godt og mens er jo heller ikke komme endnu - det er bare så typisk mig at tage sorgerne på forskud

Min kæreste er heldigvis stadig meget optimistisk Jeg elsker ham for dét og meget andet

Men tak for de krydsede fingre Jeg håber at jeg kan lave en opdatering i morgen hvor mine (fjollede) bekymringer bliver gjort til skamme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Camille

Hej, jeg vil altså lige komme med en lille solstrålehistorie . Jeg havde brunt og rødligt udflåd. Troede straks at ulykken var sket. Græd i to dage, skev til venner at alt håb var ude. . . . Men nej. . . Jeg var fortsat gravid, og kunne efterfølgende finde ud af, at crionen ændre farve alt efter ens ph-værdi, heldigvis ændres dette ofte når graviditeten er der. Jeg er nu 7+0, og har intet haft efter jeg er stoppet med crinonen. Krydser finger for dig

Anmeld

13. maj 2011

Sunflower

Camille skriver:

Hej, jeg vil altså lige komme med en lille solstrålehistorie . Jeg havde brunt og rødligt udflåd. Troede straks at ulykken var sket. Græd i to dage, skev til venner at alt håb var ude. . . . Men nej. . . Jeg var fortsat gravid, og kunne efterfølgende finde ud af, at crionen ændre farve alt efter ens ph-værdi, heldigvis ændres dette ofte når graviditeten er der. Jeg er nu 7+0, og har intet haft efter jeg er stoppet med crinonen. Krydser finger for dig

Tak Dejligt med lidt solstråle historier. Desværre fik jeg rigtig mens i går aftes så jeg tvivler meget stærkt på at min blodprøve viser andet end negativ

Men mange tak fordi du svarede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.