Hæmorider??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

Går de væk af sig selv eller skal de have hjælp?? Jeg har fået en haævstor en lige i udgangen og det gør ondt når jeg skal tørre mig osv.. Kan man hjælpe den væk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Går de væk af sig selv eller skal de have hjælp?? Jeg har fået en haævstor en lige i udgangen og det gør ondt når jeg skal tørre mig osv.. Kan man hjælpe den væk??

Til læge med dig...der er flere muligheder....

Anmeld

11. maj 2011

Lone Jakobsen

Eva. skriver:

Til læge med dig...der er flere muligheder....

helt enig

dog har jeg endnu ikke prøvet noget der kan få dem til at forsvinde helt. det kan kun en operation. men forskellige cremer og stikpiller kan få dem til at "krympe" og lindre blødninger og kløe.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Må til lægen så.. Skal de egentlig bløde og klø for at det er en hæmoride?? Den her gør nemlig bare ret ondt

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

nutche skriver:

helt enig

dog har jeg endnu ikke prøvet noget der kan få dem til at forsvinde helt. det kan kun en operation. men forskellige cremer og stikpiller kan få dem til at "krympe" og lindre blødninger og kløe.

Nemlig...men så må man jo ende med at få dem fjernet ved en operation...og herfra skal der da lyde et GOD fornøjelse... (undskyld....skal ikke skræmme...)

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Nemlig...men så må man jo ende med at få dem fjernet ved en operation...og herfra skal der da lyde et GOD fornøjelse... (undskyld....skal ikke skræmme...)

Det lyder ikke specielt lovende..

Anmeld

11. maj 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Må til lægen så.. Skal de egentlig bløde og klø for at det er en hæmoride?? Den her gør nemlig bare ret ondt

ved ikke om de "skal" men ved bare at mine gør det en del i perioder. man kan også have dem uden den mindste smule gener.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det lyder ikke specielt lovende..

Ikke sikkert du er nød til det jo, men du skal gå til lægen, de bliver ikke mindre af at lade være og jo ikke så fedt at ende med en du skal rulle op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.