Jeg er gal!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

9510

Janni. skriver:

Håber jeg også. Nu skal der en taksator ud og vurdere den først. Håber ikke han melder den totalskadet. Men nu må vi se.  Den er afhentet af dansk autohjælp og kørt til citroén i Vejle. Når det er airbag så kan vores egen mekaniker ikke lave det selv. 

for at det går hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Janni.

9510 skriver:

for at det går hurtigt

1000 tak 

Anmeld

11. maj 2011

Sir William

Møgtræls, det vil jeg nu medgive dig.

Undrer mig bare, hvorfor stjæle airbags?? Bær over med mig, vi har ikke bil endnu - får først til juni - så det virker bare underligt i min optik at man gider gøre sig til tyv for airbags som vel egentlig "bare" er en stofpose og gaspatron.

Da jeg var yngre fik mine forældre stjålet deres musikanlæg i deres bil, desværre sad min CD i og det var en jeg havde købt på en rejse i Skotland. Det var nok ganske ligeglade med den, da det var sækkepibemusik så den blev jo nok smidt ud.

for en hurtig håndtering af jeres sag.

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

Sir William skriver:

Undrer mig bare, hvorfor stjæle airbags?? Bær over med mig, vi har ikke bil endnu - får først til juni - så det virker bare underligt i min optik at man gider gøre sig til tyv for airbags som vel egentlig "bare" er en stofpose og gaspatron.

Da jeg var yngre fik mine forældre stjålet deres musikanlæg i deres bil, desværre sad min CD i og det var en jeg havde købt på en rejse i Skotland. Det var nok ganske ligeglade med den, da det var sækkepibemusik så den blev jo nok smidt ud.

Det er højst sandsynlig polakker der har været på spil. De får efter sigende bestillinger på airbags. Det koster 80.000 kr at få sat nye airbags i bilen, så tror da også tyvene tjener ret fedt på dem. Desværre  Radioen lod de sidde i bilen, underlig nok når nu de var igang. Og de må have været meget stille, for vores 2 hunde som ellers gør af alt, har intet sagt.  Så meget for et par ellers meget støjende hunde 

Anmeld

11. maj 2011

Anette&Sophia

Janni. skriver:

Må lige ud med mit raseri - bær over med mig 

Min kæreste kommer ud til bilen og ser der har været indbrud - alle airbags er væk !!! Grrrr... Hvorfor kan folk ikke kende forskel på DIT og MIT ??? 

Arrggh møg iriterende!! 

Ha en god dag piger - min er da lige blevet ødelagt 

de er sgu desværre nok allerede i polen :-(

der sælges de nemlig seperat, efter at være blevet stjålet i lande som fx danmark. det er så latterligt at folk er sådan.

hvilken bil har i?

Anmeld

11. maj 2011

Anette&Sophia

Sir William skriver:

airbags er meget dyre, så de sælger dem på markeder i fx polen, for billige penge, så de kan tjene kassen på dem :-)

Anmeld

11. maj 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Må lige ud med mit raseri - bær over med mig 

Min kæreste kommer ud til bilen og ser der har været indbrud - alle airbags er væk !!! Grrrr... Hvorfor kan folk ikke kende forskel på DIT og MIT ??? 

Arrggh møg iriterende!! 

Ha en god dag piger - min er da lige blevet ødelagt 

Hold da kæft nogle klap hatte  Det er sku utroligt man ikke kan lade andres ting være..

Har ski aldrig hørt man bryder biler op for at stjæle airbags - hvad filan går det nu ud på.

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

anetteb skriver:

de er sgu desværre nok allerede i polen :-(

der sælges de nemlig seperat, efter at være blevet stjålet i lande som fx danmark. det er så latterligt at folk er sådan.

hvilken bil har i?

Vi har en citroén berlingo fra 2008

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Hold da kæft nogle klap hatte  Det er sku utroligt man ikke kan lade andres ting være..

Har ski aldrig hørt man bryder biler op for at stjæle airbags - hvad filan går det nu ud på.

Desværre er airbags mange penge værd så det er åbenbart værd at bryde en bil op for at stjæle dem.  Og de er så dyre at sætte i at mekaniker taler om at de kan finde på at totalskade bilen. Han siger det koster 80.000 kr at sætte dem i igen - hvilket jeg ikke fatter, men okay - jeg er heller ikke mekaniker, aner knap hvad han taler om 

Anmeld

11. maj 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Desværre er airbags mange penge værd så det er åbenbart værd at bryde en bil op for at stjæle dem.  Og de er så dyre at sætte i at mekaniker taler om at de kan finde på at totalskade bilen. Han siger det koster 80.000 kr at sætte dem i igen - hvilket jeg ikke fatter, men okay - jeg er heller ikke mekaniker, aner knap hvad han taler om 

Ej vild - har aldrig hørt om det før. Men hvis det koster så mange penge tjaa så får de jo mere ud af det end radioen.. øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.