Nogle vil måske synes dette er klamt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

men i ugerne op til at jeg skulle teste havde jeg virkeli dårlig mave, det har jeg så stadigvæk, kan snildt gå på toilettet 7-11 gange med det på en dag.. Er der andre der har haft det?? og hvad må man tage for at stoppe det???

Hilsen en der gerne vil have styr på maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

bobbles

Ja hvis det er stort du mener vil jeg anbefale noget der hedder HUSK kan fås på apotek og matas måske supermarkeder, til ca 100 kr. det hjalp mig engang hvor jeg havde diarre

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Mille maria skriver:

Ja hvis det er stort du mener vil jeg anbefale noget der hedder HUSK kan fås på apotek og matas måske supermarkeder, til ca 100 kr. det hjalp mig engang hvor jeg havde diarre

og det må man gerne tage selvom man er gravid??

Men tusind tak for dit svar..

Anmeld

11. maj 2011

bobbles

Anonym skriver:

og det må man gerne tage selvom man er gravid??

Men tusind tak for dit svar..

Nå ja det tænkte jeg da ikke lige over det med at være gravid, dengang jeg tog noget af det var jeg jo ikke gravid, jeg ville lige forhøre mig ad på apoteket om man må tage det når man er gravid

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Mille maria skriver:

Nå ja det tænkte jeg da ikke lige over det med at være gravid, dengang jeg tog noget af det var jeg jo ikke gravid, jeg ville lige forhøre mig ad på apoteket om man må tage det når man er gravid

super vil jeg gøre idag så.

tak for svar og god dag til dig .

Anmeld

11. maj 2011

modesty

7-11 gange om dagen er virkelig meget. Jeg ville ringe til min læge og få lavet en undersøgelse af min afføring. Du kan sagtens rende rundt med en mave-infektion.

Husk at drikke rigtig meget vand, da man kan få væskemangel af diarré, og bland gerne lidt salt og sukker i vandet.

PS: Man må gerne bruge HUSK når man er gravid.

Anmeld

11. maj 2011

Sunflower

Hmm, jeg skal have taget blodprøve på fredag så ved ikke om jeg er gravid. Men siden jeg fik lagt æg op har jeg haft virkelig tynd mave - dog kun om morgenen. Jeg har tænkt at det var bivirkninger er crinonen - men måske er det et positivt tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.