Babysitter i stor kbh :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

AmandaBabysitteren:)

Hejsa

Jeg hedder Amanda, jeg er en smilende, i mødekommende og glad pige, som ikke rigtig har noget at lave. Jeg går ikke i skole, da jeg har valgt at vente et år med 10. klasse. Lige pt er jeg barnepige for min bedstevens små søstre. Nogle gange hver 2 fredag, og så når deres mor skal til møde. (ca. 1 gang om måneden)

Jeg har før passet en dreng, som så begyndte at gå i skole. Jeg har haft en kæreste som havde 4 små søskende, som vi også passede. De var i alderen fra 1 år til 8 år. Så til sidst, så har jeg også været i praktik i en vuggestue i 2 uger, og de elskede mig bare! Jeg fik blandt andet en opgave der bestod på at skulle få en pige til at sove, som faktisk ikke var glad for andre end én af pædagogerne, hende fik jeg til at sove hver gang Jeg synes selv jeg er god til børn. Og jeg er også god til de børn som ikke er så glade for nye mennesker, og er lidt indadvente. Jeg kan finde ud af at skifte ble, give dem mad, og få dem til at sove
Jeg går ikke i skole, fordi jeg tager et år hvor jeg bare holder en pause. (Jeg gik ud af 9. klasse sidste sommer)
Ellers så er der ikke så meget andet at fortælle. Jeg har meget tid hvor jeg ikke laver noget, så jeg har mulighed for tidligere på dagen, end måske andre Og så er jeg rigtig glad for små børn Siden jeg var 8 år, eller der omkring, kunne jeg godt lide at lege med dem ude på legeplads osv. Men som sagt, så synes jeg selv jeg er rigtig god til at ''håndtere'' småbørn, holde dem beskæftiget, og så bare at være sammen med dem

Skriv endelig til mig hvis du finder mig interresant!
-Knus Amanda.

P.s: Jeg bor i Albertslund Stor Kbh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

AmandaBabysitteren:)

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.