Aprilmor11 skriver:
Hej piger 
Så blev det endelig min tur til at føde 
Jeg fødte torsdag D 5/5 om natten, klokken 02:55 ( 12 dage over tid )
Jeg havde en tid til igangsættelse tirsdag D. 3/5, 9.30, hvor de kunne mærke at han ikke havde i sinde at komme ud foreløbig, så vi blev enige om at jeg skulle have en stikpille op, som skulle blødgøre min livmoderhals, og så skulle jeg komme igen onsdag D. 4/5 9.40, hvor der var lidt over 2 timers forsinkelse, men da det endelig blev mig, havde jeg åbnet mig 2 cm, men de havde desværre ikke tid til at prikke hul på vandet, så jeg blev sendt hjem igen, med besked på at ringe igen klokken 16, og få besked på om de havde tid til at jeg skulle komme tilbage så de kunne prikke mit vand .. Jeg ringede og fik besked på at komme om en times tid ( 17 tiden ), og jeg fik slappet af .. De ringede efter en halv time, at nu var der ikke tid til mig alligevvel så jeg skulle komme torsdag morgen klokken 9, i stedet for .. Men onsdag 18.30 begyndte mine veer med 5 minutters interval, og klokken 19.30, fik jeg fat på min mor og hun kom og vi fik ringet til fødegangen, med besked om at komme ud og blive tjekket .. Det viste sig at jeg var åben 3cm, og var i aktiv fødsel .. Der gik ikke lang tid, så havde jeg veer non-stop, og hans hovede rodede rundt ved mit bækken, og jeg fik mere og mere presse træng, hvor jeg ikke måtte presse, men gjorde det alligevel, da det er svært ikke at måtte gøre det .. Klokken 02.00 var hans hoved kommet helt ned og jeg måtte presse .. Jeg var meget træt og føler at jeg har været en del væk, da jeg ikke registrede at de efter 20 minutters pressen, tilkaldte en læge, fordi at hjertelyden faldt .. 55 minutter senere, fra første presseve, er min lille søn født, sund og rask .. Han var 3336g og 52 lang .. <3
Der kommer lige lidt billeder af min lille guldklump <3