Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: uden at snyde? Prøv at svare på følgende spørgsmål uden at snyde og søge på nettet! 1. Hvor mange riller er der i en 1½ liters cola flaske hmmm 102. Hvilken farve har bogstaverne i ordet Kærgården på smørpakken? Blå3. Hvor mange ml. Heinz ketchup er der i den store flaske? 1000ml 4. Hvilket bynavn står der uden på en Gordons gin flaske? Hmmm dont know 5. Hvilke 2 ens dyr er der uden på en pakke Marlboro smøger? Heste yeeeeha.. 6. Hvilke 4 farver indgår der i Knorr logoet? Ohhh rød blå gul og grøn??? 7. Sidder, står eller ligger hunden i Netto logoet? Står den ikk 8. Nævn 10 typer Haribo slik? Laber larver, sutter, piratos, skipper mix, clik mix, spejl æg, matador mix, lakrids sutter, vingummi bamser og ferskner 9. Hvilken Rittersport er turkis? ved ikk, så i andres svar men jeg viste det selv ikk..10. Hvilken fugl er der på Respons shampoo? colibri
uden at snyde?
Prøv at svare på følgende spørgsmål uden at snyde og søge på nettet!
1. Hvor mange riller er der i en 1½ liters cola flaske hmmm 102. Hvilken farve har bogstaverne i ordet Kærgården på smørpakken? Blå3. Hvor mange ml. Heinz ketchup er der i den store flaske? 1000ml 4. Hvilket bynavn står der uden på en Gordons gin flaske? Hmmm dont know 5. Hvilke 2 ens dyr er der uden på en pakke Marlboro smøger? Heste yeeeeha.. 6. Hvilke 4 farver indgår der i Knorr logoet? Ohhh rød blå gul og grøn??? 7. Sidder, står eller ligger hunden i Netto logoet? Står den ikk 8. Nævn 10 typer Haribo slik? Laber larver, sutter, piratos, skipper mix, clik mix, spejl æg, matador mix, lakrids sutter, vingummi bamser og ferskner 9. Hvilken Rittersport er turkis? ved ikk, så i andres svar men jeg viste det selv ikk..10. Hvilken fugl er der på Respons shampoo?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Men hvor mange er mon rigtige?? Har du svarene? Det er faktisk lidt svært ikke at snyde for man bliver vildt nysgerrig!
Men hvor mange er mon rigtige?? Har du svarene?
Det er faktisk lidt svært ikke at snyde for man bliver vildt nysgerrig!
ja, jeg har svarene
I får dem nok først i morgen
Caroline86 skriver: uden at snyde? Prøv at svare på følgende spørgsmål uden at snyde og søge på nettet! 1. Hvor mange riller er der i en 1½ liters cola flaske? 2. Hvilken farve har bogstaverne i ordet Kærgården på smørpakken? 3. Hvor mange ml. Heinz ketchup er der i den store flaske? 4. Hvilket bynavn står der uden på en Gordons gin flaske? 5. Hvilke 2 ens dyr er der uden på en pakke Marlboro smøger? 6. Hvilke 4 farver indgår der i Knorr logoet? 7. Sidder, står eller ligger hunden i Netto logoet? 8. Nævn 10 typer Haribo slik? 9. Hvilken Rittersport er turkis? 10. Hvilken fugl er der på Respons shampoo?
1. Hvor mange riller er der i en 1½ liters cola flaske? 2. Hvilken farve har bogstaverne i ordet Kærgården på smørpakken? 3. Hvor mange ml. Heinz ketchup er der i den store flaske? 4. Hvilket bynavn står der uden på en Gordons gin flaske? 5. Hvilke 2 ens dyr er der uden på en pakke Marlboro smøger? 6. Hvilke 4 farver indgår der i Knorr logoet? 7. Sidder, står eller ligger hunden i Netto logoet? 8. Nævn 10 typer Haribo slik? 9. Hvilken Rittersport er turkis? 10. Hvilken fugl er der på Respons shampoo?
2: blå?
3: 0,75?
5: heste
7: sidder
8: stjernemix, matador mix, guldbamser, labre larver, piratos, pesetas, grammofon plader (lakrids ruller), vingummi sutter, lakrids bogstaver, pinocio kugler, perler, vampyrer.
9: mint/pebermynte smag
10: kollibri
det er vist dem jeeg kan... eller TROR jeg kan... ved sq ikke om de er rigtige....
Dem jeg ikke har svaret på har jeg ingen idé om..
1. 6
2. hvid
3. 900
4. aner det ikke
5. heste
6. rød, grøn, hvid, gul
7. sidder
8. piratos, pinochio kugler, vingummibamser, ABC lakridser, sure kastanjer, laber larver, klick mix, søde kastanjer, stærke kastanjer, matador mix, stjerne mix.
9. mint
10. kolibri
uden at snyde? Prøv at svare på følgende spørgsmål uden at snyde og søge på nettet! 1. Hvor mange riller er der i en 1½ liters cola flaske? 2 eller 32. Hvilken farve har bogstaverne i ordet Kærgården på smørpakken? Grøn3. Hvor mange ml. Heinz ketchup er der i den store flaske? 750 ml.4. Hvilket bynavn står der uden på en Gordons gin flaske? Aner det ikke - Jeg drikker aldrig Gin!5. Hvilke 2 ens dyr er der uden på en pakke Marlboro smøger? Køer?6. Hvilke 4 farver indgår der i Knorr logoet? rød, grøn, gul ooog...Hvid?!7. Sidder, står eller ligger hunden i Netto logoet? Sidder8. Nævn 10 typer Haribo slik? Matador mix, stjerne mix, labre larver, vampyrer, ABC mix, tv MIX, mini-mix, saltbomber, pinocio kugler oooooog.... de der grønne nogle med sådan noget drys på.....aarrghh, kan ikke huske hvad de hedder. Nå, men så i stedet "Skipper skrå" 9. Hvilken Rittersport er turkis? Hmm....En af de "nyere" ...Jeg spiser næsten aldrig rittersport, så det har jeg ikke styr på. Mit gæt må være pebermynte?!10. Hvilken fugl er der på Respons shampoo? En kolibri
1. Hvor mange riller er der i en 1½ liters cola flaske? 2 eller 32. Hvilken farve har bogstaverne i ordet Kærgården på smørpakken? Grøn3. Hvor mange ml. Heinz ketchup er der i den store flaske? 750 ml.4. Hvilket bynavn står der uden på en Gordons gin flaske? Aner det ikke - Jeg drikker aldrig Gin!5. Hvilke 2 ens dyr er der uden på en pakke Marlboro smøger? Køer?6. Hvilke 4 farver indgår der i Knorr logoet? rød, grøn, gul ooog...Hvid?!7. Sidder, står eller ligger hunden i Netto logoet? Sidder8. Nævn 10 typer Haribo slik? Matador mix, stjerne mix, labre larver, vampyrer, ABC mix, tv MIX, mini-mix, saltbomber, pinocio kugler oooooog.... de der grønne nogle med sådan noget drys på.....aarrghh, kan ikke huske hvad de hedder. Nå, men så i stedet "Skipper skrå" 9. Hvilken Rittersport er turkis? Hmm....En af de "nyere" ...Jeg spiser næsten aldrig rittersport, så det har jeg ikke styr på. Mit gæt må være pebermynte?!10. Hvilken fugl er der på Respons shampoo? En kolibri
Har vitterligt ikke tjekket, hverken på tingene eller læst andres svar...Nu prøver jeg så Hvor ser man de rigtige svar??
Caroline86 skriver: uden at snyde? Prøv at svare på følgende spørgsmål uden at snyde og søge på nettet! 1. Hvor mange riller er der i en 1½ liters cola flaske? 7 tror jeg 2. Hvilken farve har bogstaverne i ordet Kærgården på smørpakken? gule3. Hvor mange ml. Heinz ketchup er der i den store flaske? aner det ikke, 350 ml4. Hvilket bynavn står der uden på en Gordons gin flaske? en eller anden engelsk by5. Hvilke 2 ens dyr er der uden på en pakke Marlboro smøger? kameler, nå nej, det er jo camel.. hmm ingen mand længere.. så må gættet være elefanter måske.. 6. Hvilke 4 farver indgår der i Knorr logoet? rød, grøn, gul og bobbob.. sort7. Sidder, står eller ligger hunden i Netto logoet? den er jo så lille den lille scotte, sku da ikke til at se, men den sidder8. Nævn 10 typer Haribo slik? øhmmm den var svær, matroser, ferskner, zulu'er, piratos, pinnociokugler, saltbomber, vingummibamser.. arrhh jeg giver fortabt 9. Hvilken Rittersport er turkis? pebermynte.. uhmmm10. Hvilken fugl er der på Respons shampoo? Colibri
1. Hvor mange riller er der i en 1½ liters cola flaske? 7 tror jeg 2. Hvilken farve har bogstaverne i ordet Kærgården på smørpakken? gule3. Hvor mange ml. Heinz ketchup er der i den store flaske? aner det ikke, 350 ml4. Hvilket bynavn står der uden på en Gordons gin flaske? en eller anden engelsk by5. Hvilke 2 ens dyr er der uden på en pakke Marlboro smøger? kameler, nå nej, det er jo camel.. hmm ingen mand længere.. så må gættet være elefanter måske.. 6. Hvilke 4 farver indgår der i Knorr logoet? rød, grøn, gul og bobbob.. sort7. Sidder, står eller ligger hunden i Netto logoet? den er jo så lille den lille scotte, sku da ikke til at se, men den sidder8. Nævn 10 typer Haribo slik? øhmmm den var svær, matroser, ferskner, zulu'er, piratos, pinnociokugler, saltbomber, vingummibamser.. arrhh jeg giver fortabt 9. Hvilken Rittersport er turkis? pebermynte.. uhmmm10. Hvilken fugl er der på Respons shampoo? Colibri
uden at have set andre svar så må mine være:
shit mand, kunne kun nr. 6
1. 11
2. Mørkeblå
3. 800 ml
4. ææææhm
5. Heste
6. gul, rød, grøn, hvid.
7. Sidder
8. ABC, Stjernemix, flagermus, piratos, poletter, guldbamser, lakridsæg, labre larver, mini piratos, saltbomber.
9. Pebbermynte.
10. Kolibri.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128