suk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

without a doubt, at jeg elsker min kæreste.. men nogen gange ja,

en af vores fælles bekendte er lige blevet single.. (en pige), så skriver han til mig : "Du kan blive kærester med **** nu." wtf?

Nogen gange bruger han bare ikke hjernen, og blev lidt småsur, eftersom han nok heller ikke ville synes det var fedt hvis jeg skrev til ham at en af mine drengevenner var blevet single og at de var noget for ham  Han mente det som en joke, hvilket jeg ikke kan se det sjove i ! Måske er jeg sippet, men nej, jeg synes ikke det er sjovt.. Jeg synes det er ondt overfor hende. og noget mærkeligt noget at skrive til mig! 

Ville ikke noget med det her, skulle bare ud med min frustration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Janni.

10. maj 2011

sne190810

Hehe .. Jeg forstår ikke,- skrev din kæreste til dig om spurgte om DU ville være kærester med en af jeres veninder?

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Hehe .. Jeg forstår ikke,- skrev din kæreste til dig om spurgte om DU ville være kærester med en af jeres veninder?

Ja, han skrev at nu kunne jeg blive kærester med hende, fordi hun lige er blevet single .. 

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja, han skrev at nu kunne jeg blive kærester med hende, fordi hun lige er blevet single .. 

Okay . Det da underligt ?  Hvorfor blir du sur over det ?

Anmeld

10. maj 2011

sne190810

Anonym skriver:

Det er altså lidt weird!

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Okay . Det da underligt ?  Hvorfor blir du sur over det ?

Synes bare det er noget mærkeligt noget at skrive.. 

At man snakker om noget helt almindeligt og så kommer det bare ud af den blå luft, at jeg kan blive kærester med en anden pige fordi hun er blevet single? 

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Det er altså lidt weird!

Det synes jeg også, men grunden til at jeg kan blive mærkelig over det , er pga nogle andre historier..

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Synes bare det er noget mærkeligt noget at skrive.. 

At man snakker om noget helt almindeligt og så kommer det bare ud af den blå luft, at jeg kan blive kærester med en anden pige fordi hun er blevet single? 

Jaa .....  ehm .. 

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jaa .....  ehm .. 

Jeg ved godt det lyder mærkeligt.. men har det lidt som om, at fordi han ved han ikke kan skrive at han kan, så skriver han det til mig på den måde.. Han har flere gange haft behov for at drille den her pige ekstra meget, og skrive til hende hele tiden osv.. Han siger det er fordi han bare synes hun er irriterende og skal drilles.. men stadig. Hvis han synes hun er irriterende, så kan han da ignorere hende.. Det er ikke ligefrem fordi hun ligger op til at ville have hans opmærksomhed , overhovedet! Men sådan er det med mange af vores veninder generelt.. snakke meget med dem, dit og dat og jeg nærmest er luft når de er der og han mener at han gør det ubevidst :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.