Polkaprik skriver:
Hej kagetøser
Så er det ved at være tid til vores kagehyggedag. Derfor vil jeg lige høre om alle der meldte sig til stadig er på?
Her er en liste over den der har meldt sig til
Roenlund
zamanogdania
Valkyrien
Loa
Lou87
mth1987
Lisbeth2910
Lullaby
Gruener
Drømme
Ud over dem der er skrevet her er der 1 måske 2 kagerkoner mere der kommer som ikke er her inde fra.
Vi tager alle noget med til fælles frokost og snacks.
Tænker jeg kan smide en liste over det vi skal bruge og så kan man skrive sig på til det man gerne vil tage med.
1 pers: Brød
2 pers: Grøntsager (agurk, tomat mm)
2 pers: Pålæg
2 pers: Frugt
2 pers: Lidt til slikskålen måske
1 pers: Kaffe og the
1 pers: Saft/sodavand el lign.
Hvis der er noget jeg har glemt eller noget jeg har skrevet som ikke er nødvendigt så råb lige højt
Vi starter kl 10 og slutter senest kl 16.
Der er ønsker om at følgene ting kommer på programmet:
Elefanten
Blomster af forskelllige slags
Modellering af mennesker
Jeg forbereder lidt rosenknopper til dem der gerne vil ære at lave roser på stilk.
I skal medbringe jeres værktøj, underlag samt fondant og farver til det i skal lave. Jeg ved det ikke er alle der har noget værktøj eller underlag og det skal vi nok finde ud af at klare når I kommer
. Hvis ikke man lige ved hvor man kan skaffe fondant så sig til så køber jeg noget for jer og har liggende.
Jeg vil meget gerne bede om at man kontakter mig hvis man ikke kan ikke kan komme alligevel ligesom jeg vil bede alle der kommer om at smide deres nummer til mig i en pb så jeg kan kontakte jer hvis jeg skulle komme i en situation hvor jeg må aflyse (guderne forbyde!)
Jeg sender en PB med min adresse og nummer til alle dem der bekræfter deres tilmelding i denne tråd
Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer alle sammen på søndag og til en fed dag!
Michelle