Det er 3 måneder siden jeg har født og jeg har haft uforklarlige smerter i underlivet. Jeg var hos lægen med en urinprøve da jeg mistænkte det for at være en infektion men urinprøven viste intet.
Nu har jeg så fået min mens igen og jeg startede på p-piller. Har taget pillerne i 10 dage nu og jeg har samtidlig haft mens de 10 dage. Min mens plejer at vare 5-6 dage.
Jeg har haft mens før og der blødte jeg også lang tid. Min SP sagde at jeg lige skulle holde øje med det da det kunne tyde på at der var "rester" efter fødslen. Jeg har bestilt en tid hos lægen og har først en tid fredag. Nu er det så jeg ville høre om der er nogen der har oplevet noget lign.??
Og evt. nogen som har prøvet at der var "rester" efter fødslen? Hvad var jeres symtomer?? Og her tænker jeg ikke når rester af moderkagen bliver opereret ud lige efter fødslen.
Er lidt nervøs for om det i virkeligheden ér rester der skal opereres ud men samtidlig vil jeg også bare gerne snart vide hvorfor jeg bløder på 10. dagen og så endda mens jeg har været på p-piller i alle 10 dage samt mine uforklarlige smerter
Anmeld