Rester efter fødsel? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

Det er 3 måneder siden jeg har født og jeg har haft uforklarlige smerter i underlivet. Jeg var hos lægen med en urinprøve da jeg mistænkte det for at være en infektion men urinprøven viste intet.
Nu har jeg så fået min mens igen og jeg startede på p-piller. Har taget pillerne i 10 dage nu og jeg har samtidlig haft mens de 10 dage. Min mens plejer at vare 5-6 dage.
Jeg har haft mens før og der blødte jeg også lang tid. Min SP sagde at jeg lige skulle holde øje med det da det kunne tyde på at der var "rester" efter fødslen. Jeg har bestilt en tid hos lægen og har først en tid fredag. Nu er det så jeg ville høre om der er nogen der har oplevet noget lign.??
Og evt. nogen som har prøvet at der var "rester" efter fødslen? Hvad var jeres symtomer?? Og her tænker jeg ikke når rester af moderkagen bliver opereret ud lige efter fødslen.
Er lidt nervøs for om det i virkeligheden ér rester der skal opereres ud men samtidlig vil jeg også bare gerne snart vide hvorfor jeg bløder på 10. dagen og så endda mens jeg har været på p-piller i alle 10 dage samt mine uforklarlige smerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

mortilflere

Jeg syntes du skal få en akut tid , kun fordi at gå og være nervøs til fredag er sg træls

Ellers ring til en undervogns læge de kan scanne dig

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

jeg blødte en måned da jeg startede op på mine p-piller igen.
men det var bare min krop der skulle væne sig til dem igen jeg blødte meget voldsomt og havde utrolig mange smerter..

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Jeg syntes du skal få en akut tid , kun fordi at gå og være nervøs til fredag er sg træls

Ellers ring til en undervogns læge de kan scanne dig

Aha.. jamen det vil jeg da gøre så! tak for svar

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

jeg blødte en måned da jeg startede op på mine p-piller igen.
men det var bare min krop der skulle væne sig til dem igen jeg blødte meget voldsomt og havde utrolig mange smerter..

okay! hvor længe havde du blødt de andre gange og var det lige efter fødslen eller?

Anmeld

10. maj 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

okay! hvor længe havde du blødt de andre gange og var det lige efter fødslen eller?

de andre gange har været normal blødning, og det har ca været en 5-6 dage.. begyndte på mine p-piller 1½ måned efter fødslen, kunne desværre ikke amme længere tid.

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

de andre gange har været normal blødning, og det har ca været en 5-6 dage.. begyndte på mine p-piller 1½ måned efter fødslen, kunne desværre ikke amme længere tid.

Okay mange tak for svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.