pu ha...har ikke hørt fra ham hele dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.716 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. november 2008

eliasogmor

har ikke hørt fra min dejlige kæreste siden i morges da han ville høre hvordan det gik med elias......tror det er den gravide eks kæreste der rumsterer igen.......men håber ikke det er hende... håber bare han har meget travlt i dag..eller har glemt sin tlf hjemme....(hmm... som om ...han glemmer aldrig hans tlf...) pu ha håber ikke det her ender med at mit hjerte går i stykker.....har altså en dårlig fornemmelse....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

eliasogmor

ihh altså...han skrev i samme øjeblik som jeg trykkede på opret indlæg....

Anmeld

9. november 2008

fam.4xc

Py ha det lyder da ik sjovt og slet ik rart med den fornemmelse du har - men håber bare det hele spiller dig et pus og det hele er i den bedste orden

Pøj pøj og lad høre.........

Anmeld

9. november 2008

eliasogmor

fam.4xc skriver:

Py ha det lyder da ik sjovt og slet ik rart med den fornemmelse du har - men håber bare det hele spiller dig et pus og det hele er i den bedste orden

Pøj pøj og lad høre.........

altså ...sådan nogle mænd tænker ikke nogen gange....

Anmeld

9. november 2008

fam.4xc

eliasogmor skriver:

altså ...sådan nogle mænd tænker ikke nogen gange....

nu må du ik skære alle over en kam - min er god til det... han skriver hver dag når han er fremme på job, og er han forsinket når jeg at tænke tanker som du... om der er sket noget osv... men så tikker den heldigvis ind

Anmeld

9. november 2008

eliasogmor

fam.4xc skriver:

nu må du ik skære alle over en kam - min er god til det... han skriver hver dag når han er fremme på job, og er han forsinket når jeg at tænke tanker som du... om der er sket noget osv... men så tikker den heldigvis ind

var nu også kun min jeg tænkte på..han plejer bare at være så god til at skrive.......

Anmeld

9. november 2008

Miamaja

det skal nok gaa alt sammen uanset hvad. du er jo en smuk pige saa haaber han fortjener dig

Anmeld

9. november 2008

eliasogmor

Miamaja skriver:

det skal nok gaa alt sammen uanset hvad. du er jo en smuk pige saa haaber han fortjener dig

tark.........han siger også at vi fylder rigtig meget i hans hjerte....men eksen fylder meget i hans hjerne..........fik i hugget noget brænde.......?

Anmeld

9. november 2008

eliasogmor

og han er jo dejlig----

Anmeld

9. november 2008

twinboys

eliasogmor skriver:

og han er jo dejlig----

Jo han ser sød ud... Han ligner godt nok ham der var i sandhedens time igår... Smiler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.