Fildeling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

AnneBJ

Znuzke skriver:

Ja.

Jeg bruger Picasa til mine billeder, og så uploader jeg dem og kan derefter give forskellige personer adgang til billederne, og det samme kan andre jo gøre med dig.  Når jeg fx. kigger på mine onlinebilleder, så er der en liste med de andre albums jeg har adgang til - altså andre brugeres.

Vi bruger det meget når der fx. har været familiefester og lign., så kan vi dele billeder allesammen

ja det er lige præcis det jeg gerne vil bruge det til... Hvilken feature bruger du på googlekontoen? Hvis du forstår hvad jeg mener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

ekzunz

AnneBJ skriver:

ja det er lige præcis det jeg gerne vil bruge det til... Hvilken feature bruger du på googlekontoen? Hvis du forstår hvad jeg mener?

Den hedder "Foto" - men jeg ved ikke om man skal have Picasa før den kommer frem.

Anmeld

10. maj 2011

AnneBJ

Znuzke skriver:

Ja.

Jeg bruger Picasa til mine billeder, og så uploader jeg dem og kan derefter give forskellige personer adgang til billederne, og det samme kan andre jo gøre med dig.  Når jeg fx. kigger på mine onlinebilleder, så er der en liste med de andre albums jeg har adgang til - altså andre brugeres.

Vi bruger det meget når der fx. har været familiefester og lign., så kan vi dele billeder allesammen

Og et tillægsspørgsmål: folk kan altså ikke uploade til min konto, men give mig adgang til deres? (hvilket forudsætter at de har en googlekonto?)

Anmeld

10. maj 2011

ekzunz

AnneBJ skriver:

Og et tillægsspørgsmål: folk kan altså ikke uploade til min konto, men give mig adgang til deres? (hvilket forudsætter at de har en googlekonto?)

Jeg ved ikke om man kan uploade til andres, det har jeg aldrig tjekket.

Og ja, man skal vel have en googlekonto. Men jeg ved ikke om man så evt. kunne lave en Famxxxx@gmail - konto og så kan alle uploade til samme konto

Anmeld

10. maj 2011

AnneBJ

Znuzke skriver:

Jeg ved ikke om man kan uploade til andres, det har jeg aldrig tjekket.

Og ja, man skal vel have en googlekonto. Men jeg ved ikke om man så evt. kunne lave en Famxxxx@gmail - konto og så kan alle uploade til samme konto

Nej for det var det der skulle være det smarte... at "XX konfirmation d. xx -" lå det samme sted fra alle "fotografer" og så kunne man bare hente...

Jeg må kigge lidt på det - tak for foreslaget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.