Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil købe de der store funky letters.. Kan se de koster 75 kr det ene sted og 150 det andet.. Hvad er forskellen?? Det skal være de helt store funky letters...
Dem til 75 kr.. http://dinkage.dk/udstikkere-9/bogstaver-tal-17/fmm-funky-alphabet-numbers-102.html
Dem til 150 kr.. http://kagebutikken.dk/product.asp?product=3175
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er ingen forskel.. kun prisen
Jeg tror det er fuldstændig de samme!!!
Anasmor skriver: Der er ingen forskel.. kun prisen
Åhhh gud.. jamen så ved de da godt nok hvad de skal have for det i kagebutikken.. Tak.. Tænkte det måske var fordi de var bedre eller større eller noget..
Ida. skriver: Jeg tror det er fuldstændig de samme!!!
Ja mener jeg også.. men tænkte at der måtte være noget forskel når det er dpbbelt op i pris..
Nope.. det er de samme... med garanti...
Dinkage.dk er den billigste indtil videre i DK, selv om de er mindre, så kan det sagtens betale sig at checke dem ud først, hvis man mangler noget bestemt...
Anasmor skriver: Nope.. det er de samme... med garanti... Dinkage.dk er den billigste indtil videre i DK, selv om de er mindre, så kan det sagtens betale sig at checke dem ud først, hvis man mangler noget bestemt...
Ja det er da virkelig vildt så billige de er.. men de har så heller ikke så meget af færdig pynt osv.. men så måm jeg jo bare igang selv
Anonym skriver: Ja det er da virkelig vildt så billige de er.. men de har så heller ikke så meget af færdig pynt osv.. men så måm jeg jo bare igang selv
Nej det har de ikke.. men det er jo meningen at du skal lave DIN KAGE .. så færdig pynt gælder ikke
Anasmor skriver: Nej det har de ikke.. men det er jo meningen at du skal lave DIN KAGE .. så færdig pynt gælder ikke
Hi hi nej du har ret
Jeg skal lave sådan nogle baby sko.. håber jeg kan finde ud af det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128