høfeber......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.630 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Lene76

nogen af jer der osse er så "heldige" ???

Hva tager i for det ???

Det jeg plejer må man nemlig ik ta når man ammer..... og alm saltvands næsespray og øjendråber hjælper ikke

ku desværre ik fange min læge idag men ska helt sikkert ha fat i ham i morgen..... men gode råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

D.B.L

Må man ikke bruge Zyrtec (mener jeg de hedder)? Dem skulle jeg i hvert fald skifte til da jeg var gravid

Anmeld

10. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg tager Telfast 180 mg.

Dem må man gerne tage når man ammer, bare ikke når man er gravid.

De fjerner ALT fra mig.... Jeg bruger derudover også næsespray og øjendråber i nødstilfælde ved siden af.

Anmeld

10. maj 2011

Fru.Mäes <3

Jeg tog ALNOK igennem hele min graviditet og dagen efter mit kejsersnit, var der 2 læger på opgaven "Må jeg tage ALNOK, når jeg ammer?" Og de sagde at det måtte jeg gerne Er nemlig den heldige af en helårs allergi, de ved ikke hel hvad jeg ikke kan tåle - og kan desværre ikke være uden min medicin i 24 timer, så en priktest har de ikke kunnet tage i flere år.. Men ALNOK min ven - de skader ikke, har jeg 2 lægers ord for

Anmeld

10. maj 2011

Lene76

D.B.L skriver:

Må man ikke bruge Zyrtec (mener jeg de hedder)? Dem skulle jeg i hvert fald skifte til da jeg var gravid

Zyrtec er osse dem jeg plejer og tage men min lægen sagde at dem måtte man ik tage da der ik var testet nok med graviditete og amning......

Anmeld

10. maj 2011

Lene76

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg tager Telfast 180 mg.

Dem må man gerne tage når man ammer, bare ikke når man er gravid.

De fjerner ALT fra mig.... Jeg bruger derudover også næsespray og øjendråber i nødstilfælde ved siden af.

Jeg er så heldig at jeg "plejer" både at få en indsprøjtning alligevel ska jeg både ha pille, næsespray og øjendråber for ik at ligne et  forkølet monster om morgen

Anmeld

10. maj 2011

Lene76

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg tog ALNOK igennem hele min graviditet og dagen efter mit kejsersnit, var der 2 læger på opgaven "Må jeg tage ALNOK, når jeg ammer?" Og de sagde at det måtte jeg gerne Er nemlig den heldige af en helårs allergi, de ved ikke hel hvad jeg ikke kan tåle - og kan desværre ikke være uden min medicin i 24 timer, så en priktest har de ikke kunnet tage i flere år.. Men ALNOK min ven - de skader ikke, har jeg 2 lægers ord for

Mnage tak for svaret.... tager lige kontakt til min lægen imorgen og får en recept på dem ALNOK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.