hvorfor skal det være sådan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

hej damer. kæresten og jeg har prøved siden august 2010. jeg stopped på p piller maj 2009 og fik først min mens for 6 måneder siden.vi ønsker virkelig at få barn og alle rundt omkring os får børn vi er ret unge 19 og 20 .. men venner og veninde par er gravide. jeg føler mig bare så jalux... vi har ikke over mange penge men vi vil priotere på andre måder... men er ved at være bange for der er noget galt med en af os .. men vi har ikke lyst til at søge læge når vi er så unge. for de vil nok tale os fra det..  men er der noget vi selv kan gøre for at blive gravide...

ps er det normalt at manden kommer lige når han er kommet ind næsten?? tænker om det er et dårligt tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

hej damer. kæresten og jeg har prøved siden august 2010. jeg stopped på p piller maj 2009 og fik først min mens for 6 måneder siden.vi ønsker virkelig at få barn og alle rundt omkring os får børn vi er ret unge 19 og 20 .. men venner og veninde par er gravide. jeg føler mig bare så jalux... vi har ikke over mange penge men vi vil priotere på andre måder... men er ved at være bange for der er noget galt med en af os .. men vi har ikke lyst til at søge læge når vi er så unge. for de vil nok tale os fra det..  men er der noget vi selv kan gøre for at blive gravide...

ps er det normalt at manden kommer lige når han er kommet ind næsten?? tænker om det er et dårligt tegn

Hej

Jeg tror nu ikke at lægen vil prøve at tale jer fra det, men måske nærmere bede jer om at have lidt tålmodighed.

Men hvis du har problemer med din cyklus / manglende menstruation, så synes jeg da at du skulle tage en snak med lægen, for at være sikker på at der ikke er noget galt. Og hvis der er, ja så er det jo bare om at få gjort hvad der kan.

Det er ikke unormalt at der går et år eller mere, før der er "gevinst"

Og med hensyn til at komme hurtigt, er det ikke bare fordi din kæreste er (over)tændt?

Anmeld

10. maj 2011

MetteT

Det ku godt lyde som om at du måske har pco.. Når du først fik din mens så sent efter du var stoppet med pillerne...

Pco betyder at man ikke får ægløsninger eller får dem meget sjældent... Men er det det der er galt kan jeg berolige dig med at man sagtens kan blive gravid alligevel, man ska måske bare lige ha lidt hjælp med hormoner... Jeg har selv Pco og har i dag 2 dejlige unger...  Fik nogle hormoner for at få modnet mine æg og få ægløsning og så blev jeg gravid...

Det med at kæresten kommer tidligt, sku bestemt ikke ha nogen betydning...

Knus Mette

Knus Mette

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

MetteT skriver:

Det ku godt lyde som om at du måske har pco.. Når du først fik din mens så sent efter du var stoppet med pillerne...

Pco betyder at man ikke får ægløsninger eller får dem meget sjældent... Men er det det der er galt kan jeg berolige dig med at man sagtens kan blive gravid alligevel, man ska måske bare lige ha lidt hjælp med hormoner... Jeg har selv Pco og har i dag 2 dejlige unger...  Fik nogle hormoner for at få modnet mine æg og få ægløsning og så blev jeg gravid...

Det med at kæresten kommer tidligt, sku bestemt ikke ha nogen betydning...

Knus Mette

Knus Mette

koster det noget at få homon hjælp ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.