Jeg kan snart ikke mere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Halbschön

Ååååååh SUK! Jeg synes det er SÅ hårdt... Siden oktober hvor Nicolai blev 1 år har han nærmest været syg konstant... Der går MAX.. ja MAX 1 uge hvor han er feberfri inden det starter igen... Han har i den periode haft to lungebetændelser og ellers bliver vi bare spist af med "det er bare en virus", "Nicolai tager bare alt til sig" osv... Og Gud hjælpe mig om jeg ikke lige igen i aften har været ved vagtlægen med bassen der er ramt af feber, hoste, væskes og indtrækninger... Diagnosen - lungebetændelse... Hvorfor er han så hårdt ramt? vi ryger ikke, han får en sund og varieret kost, blev fuldammet de første 6måneder, får sin daglige vitaminpille...Åha, bare brok her fra - jeg kan da vist være glad for at jeg ikke har job æige pt med alle de sygedage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Caroline86

kæmpe stort kram, søde!!!

Det er bare så MEGA hårdt med alt det sygdom Vi har jo selv været der, som du ved!!

Lauras er blevet bedre! Vi har lige haft over en måned uden sygdom (udover det hun fik i forbindelse med de 3 tænder der kom)!!!!

Jeg er sikker på det snart vender for Jer!!!

knus

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

dobbelt

Anmeld

10. maj 2011

Mettemus

til jer, har desværre ikke nogen erfaring at øse ud af

Anmeld

10. maj 2011

Halbschön

Caroline86 skriver:

kæmpe stort kram, søde!!!

Det er bare så MEGA hårdt med alt det sygdom Vi har jo selv været der, som du ved!!

Lauras er blevet bedre! Vi har lige haft over en måned uden sygdom (udover det hun fik i forbindelse med de 3 tænder der kom)!!!!

Jeg er sikker på det snart vender for Jer!!!

knus

Ja det er virkelig hårdt.. Dejligt at Laura er kommet på den anden side... Håber også det vender her - heldigvis har Nicolai ikke været mærket af sine 16 tænder;-)

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

R&N skriver:

Ja det er virkelig hårdt.. Dejligt at Laura er kommet på den anden side... Håber også det vender her - heldigvis har Nicolai ikke været mærket af sine 16 tænder;-)

16!? haha

Laura har 7 og nr. 8 på vej!

Anmeld

10. maj 2011

Halbschön

Caroline86 skriver:

16!? haha

Laura har 7 og nr. 8 på vej!

Hehe ja, han fik den første da han var 5mdr:-) og han har ikke fået nye siden han var 15mdr ;-)

Anmeld

11. maj 2011

Halbschön

Mettemus skriver:

til jer, har desværre ikke nogen erfaring at øse ud af

Et virtuelt kram kan man altid bruge!;-) tusind tak!

Anmeld

11. maj 2011

Tullepii

R&N skriver:

Ååååååh SUK! Jeg synes det er SÅ hårdt... Siden oktober hvor Nicolai blev 1 år har han nærmest været syg konstant... Der går MAX.. ja MAX 1 uge hvor han er feberfri inden det starter igen... Han har i den periode haft to lungebetændelser og ellers bliver vi bare spist af med "det er bare en virus", "Nicolai tager bare alt til sig" osv... Og Gud hjælpe mig om jeg ikke lige igen i aften har været ved vagtlægen med bassen der er ramt af feber, hoste, væskes og indtrækninger... Diagnosen - lungebetændelse... Hvorfor er han så hårdt ramt? vi ryger ikke, han får en sund og varieret kost, blev fuldammet de første 6måneder, får sin daglige vitaminpille...Åha, bare brok her fra - jeg kan da vist være glad for at jeg ikke har job æige pt med alle de sygedage!

Øv bøv håber snart det vender med lille Nicolai..

Kæmpe  fra Mathias og jeg

Anmeld

11. maj 2011

H+S Skjolgborg.

godt råd giv han bistær tro jeg det staves fra aldi af.Min søn har tit været syg,Han er 10 nu og indlagt 5 gang de første 10½ mdr med det ene og andet og operere 9 GANGE PÅ DE FØRSTE 6 ÅR AF HANS LIV. TOBIAS nu her går det lidt samme vej med...øvøv.men bedre i det her år 2011 pyha dog syg 3 gang og to gange indlagt men kun et døgn de 2 gange pyha.

Min datter hun er sej fordi hun er sjælden syg og er 5 år aldrig været indlagt haft fået maske i 10 dage,skolkopper.virus snotte host osv 2 gang og her sidste gang hun var syg  var i feb med opkast syge i 5 dage ca. og med hende røg jeg vildt meget så  det overrasker mig meget hun ikke har nået med sine øre eller lunger som drengen hvor jeg næsten stoppe med af ryge især med den stor. Hmm..

Men prøv det jeg skriver det virker på mange børne selv min venindes 3 børn får det

Heriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.