Uge 32... venter!! Synes I også at tiden føles laaang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

anjamichell@gmail.com

Nøøøj hvor jeg synes tiden føles lang og de fleste si'r eller at det er de sidste uger i graviditeten der føles som om de går stærkest!!

Jeg er ved at få et flip... besværet.. tyk... forpustet.. ondt i ryggen... HALSBRAND!! og kan bare slet ikk finde ro næsten i uanset hvilken stilling jeg sidder... ligger eller står i!!

Iiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... Andre der har det som mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Rebecca55

Anjamichell skriver:

Nøøøj hvor jeg synes tiden føles lang og de fleste si'r eller at det er de sidste uger i graviditeten der føles som om de går stærkest!!

Jeg er ved at få et flip... besværet.. tyk... forpustet.. ondt i ryggen... HALSBRAND!! og kan bare slet ikk finde ro næsten i uanset hvilken stilling jeg sidder... ligger eller står i!!

Ja for pokker, jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Er i 30+3 og synes det virker helt uoverskueligt, at der skal gå så mange uger endnu. Jeg må så heller ikke andet end at ligge og sidde tilbsgelænet, supleret med at komme op at gå meget lidt ind imellem. Sådan har min dagligdag været i en mdr. nu, meget meget kedeligt. Så tiden er virkelig laaaaaaang.

Anmeld

10. maj 2011

channie-g

Anjamichell skriver:

meget lang og jeg er kun 16 uger så der er meget laaannnngggg tid endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.