Nervøs.... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

mortilfreja

Testede svagt positivt i torsdags, dagen før min mens skulle komme.. Nu i dag, 4 dage over tid ville jeg lige teste for at se to flotte røde streger, men den er bare stadig meget svag..

Kan det være tegn på en graviditet uden for livmoderen?? Har ingen smerter udover lidt små niv..

Hjææælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

nej tror bestemt ikk der er noget galt... mine tests har oz altid været svage og jeg skal til at have nr. 3...

tror ikk du skal bekymre dig

Og tillykke

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilfreja skriver:

Testede svagt positivt i torsdags, dagen før min mens skulle komme.. Nu i dag, 4 dage over tid ville jeg lige teste for at se to flotte røde streger, men den er bare stadig meget svag..

Kan det være tegn på en graviditet uden for livmoderen?? Har ingen smerter udover lidt små niv..

Hjææælp.

Hm... det lyder underligt  Var det samme mærke og samme tid på dagen?? 

Håber og ønsker det bedste 

Anmeld

10. maj 2011

AndreasMor84

Min test var også svag, selv da jeg testede 3 dage efter igen og jeg havde ingen tegn på graviditet i form af mens smerter, ømme bryster eller lign. Kun lidt smerter ala ÆL smerter

Anmeld

10. maj 2011

Madam Blå

Det tror jeg ikke du skal være nervøs for. Min(e) var også svage - men positive var de. Og en graviditet udenfor livmoderen gør vist meget ondt, og vist primært i en side.

Jeg havde mange niv og temmelig ondt i maven i starten. Men der var intet galt

Anmeld

10. maj 2011

mortilfreja

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hm... det lyder underligt  Var det samme mærke og samme tid på dagen?? 

Håber og ønsker det bedste 

Ja det er Valmed test.. Sidst jeg testede var om eftermiddagen og nu her er der alligevel gået 3-4 timer inden jeg testede og mit tis var helt gult så det ma da være meget koncentreret...

Anmeld

10. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Mine har alle været meget svage.. den første var jeg tre måneder henne og testen var meget utydelig, men stregen var der.. det samme med nr 2, hvor jeg kun var en måned henne og der var de lige så svage... og en svag test er jo en positiv test, så tror den er der...

Held og lykke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.