Funny faces....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Mira0911

Jeg har lige sat og set en video med en kvinde der optager sig selv på webcam med sjove ansigter... Hold op jeg græd og grinede samtidig, kunne ikke stoppe igen.... 

Spørgsmålet - Er det et program man kan hente til sit webcam eller hvordan er det? 

Nogle der kender til det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Bshizzle

MoarJ skriver:

Jeg har lige sat og set en video med en kvinde der optager sig selv på webcam med sjove ansigter... Hold op jeg græd og grinede samtidig, kunne ikke stoppe igen.... 

Spørgsmålet - Er det et program man kan hente til sit webcam eller hvordan er det? 

Har ikke lige set den video du snakker om
Men kunne forstille mig det var billeder hvor den viser ansigtet skævt, strukket ud til højre og venstre.. mm.. ?

Dette kunne mit webcamera jeg engang havde.. og jeg skreg selv af grin over det

Men tror man kan hente et program til det ja. Men hvilket.. kan jeg så ik hjælpe med...  

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Har ikke lige set den video du snakker om
Men kunne forstille mig det var billeder hvor den viser ansigtet skævt, strukket ud til højre og venstre.. mm.. ?

Dette kunne mit webcamera jeg engang havde.. og jeg skreg selv af grin over det

Men tror man kan hente et program til det ja. Men hvilket.. kan jeg så ik hjælpe med...  

Det er denne video... Jeg griner stadig... 

http://retardo.dk/videos.php?id=823

Anmeld

10. maj 2011

Bellinda89

MoarJ skriver:

Mit gamle webcam kunne lave en masse sjovt ud af ansigtet.. Og fuuuck hvor kunne man dog se dum ud... 

Det hed youcam

Anmeld

10. maj 2011

Bellinda89

MoarJ skriver:

HAHAHAHA God griner

Det er youcam der kan det Sikkert også andre

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

CelinasMoarh skriver:

Mit gamle webcam kunne lave en masse sjovt ud af ansigtet.. Og fuuuck hvor kunne man dog se dum ud... 

Det hed youcam

Så det er ikke alle der kan lave det? eller er det et program der skal hentes ned? 

Anmeld

10. maj 2011

Bshizzle

MoarJ skriver:

HAHAHAHAHAHAAA!.......!!!!  av av min mave... av av.. HAHA..!!

ÅRH HA!! .. Jeg er så flad af grin..!!!
Sku glad for manden er på arbejde og min dreng sover, for ellers ville de kigge mærkeligt på mig..!! HAHA..

Dette må jeg eje .. vil min dreng få masser af sjov med  

Anmeld

10. maj 2011

Bellinda89

MoarJ skriver:

Så det er ikke alle der kan lave det? eller er det et program der skal hentes ned? 

Ved ikke om alle webcam's kan..

Men prøv at søg på youcam , for man kan godt hente det ned , men ved ikke om det fungere til alle slags cam's

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

HAHAHAHAHAHAAA!.......!!!!  av av min mave... av av.. HAHA..!!

ÅRH HA!! .. Jeg er så flad af grin..!!!
Sku glad for manden er på arbejde og min dreng sover, for ellers ville de kigge mærkeligt på mig..!! HAHA..

Dette må jeg eje .. vil min dreng få masser af sjov med  

Tårene væltede bare ud af mig... Er også lidt øm efter at have set den video... Genialt... 

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

CelinasMoarh skriver:

Ved ikke om alle webcam's kan..

Men prøv at søg på youcam , for man kan godt hente det ned , men ved ikke om det fungere til alle slags cam's

Det må jeg lige prøve.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.