Tand operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

Var ved tandlægen idag og fik operaret en visdomstand ud i undermunde.... Jeg blev syet med 1 sting. Hele dagen har det ikke blødt nu til aftens er det begyndt at bløde, er der mon noget galt eller er det normalt?? Tænker om stingene mon kan gå op og om det betyder noget??

Nogle der har prøvet noget lignede??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Var ved tandlægen idag og fik operaret en visdomstand ud i undermunde.... Jeg blev syet med 1 sting. Hele dagen har det ikke blødt nu til aftens er det begyndt at bløde, er der mon noget galt eller er det normalt?? Tænker om stingene mon kan gå op og om det betyder noget??

Nogle der har prøvet noget lignede??

Har du spist noget man ikke lige må, de første par døgn..ebt drukket noget varmt??

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Har du spist noget man ikke lige må, de første par døgn..ebt drukket noget varmt??

Kærligst
Sussie

Var jo ved tandlægen idag kl 10.30 og har i dag kun drukket lidt cola og spist youhurt så ville jeg ikke mene jeg har... 

Anmeld

10. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Var jo ved tandlægen idag kl 10.30 og har i dag kun drukket lidt cola og spist youhurt så ville jeg ikke mene jeg har... 

Oki..det er helt normalt at det kan sive lidt hen under aften, fordi blodtrykket altid stiger lidt der.
Men spis noget is eller drik noget koldt, og hvis det bløder mere end at sive, så lav en vatdulle og bid sammen om og hold trykket en 5-10 min.
Det er først hvis det begynder at bløde meget at man lige bør få fat i lægevagten.
Sov med nogle puder under hovedet i nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.