dåb og navngivnings tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Sommerfuglelarven

aya-zia skriver:

hehe troede lige

men gud hvor er det en flot kjole...

Nej, mit stik til harddisken er væk, så kan ikke vise et af vores egne billeder

Men ja, den er rigtig flot - vi gav hende pink sløjfer på om håndleddene, det var så sødt

Billedet er bare ikke af bedste kvalitet, så man kan ikke se den ordenligt, men det var det eneste jeg kunne finde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

aya-zia

Sommerfuglelarven skriver:

Nej, mit stik til harddisken er væk, så kan ikke vise et af vores egne billeder

Men ja, den er rigtig flot - vi gav hende pink sløjfer på om håndleddene, det var så sødt

Billedet er bare ikke af bedste kvalitet, så man kan ikke se den ordenligt, men det var det eneste jeg kunne finde.

sikke en sød detalje med sløjfen...

nej billedet er ik så godt men man kan se kjolen og den er altså flot

Anmeld

10. maj 2011

JonTri

Mine drenge har været i min familie dåbskjole. Min far og faster er døbt i den og alle mine fætre og kusiner undt. to - og min bror og jeg. Det er min fars mosters brudekjole, der er syet om. Den er ret slidt, men ville slet ikke kunne se mine unger i andet

Billedet er af tristan, der blev døbt her den 24 april.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2011

GitteC78

Daniel er døbt i sin fars kjole . Min kærestes bror og kusiner/fætre er også døbt i denne kjole...

Anmeld

10. maj 2011

aya-zia

rikkekrogh skriver:

Mine drenge har været i min familie dåbskjole. Min far og faster er døbt i den og alle mine fætre og kusiner undt. to - og min bror og jeg. Det er min fars mosters brudekjole, der er syet om. Den er ret slidt, men ville slet ikke kunne se mine unger i andet

Billedet er af tristan, der blev døbt her den 24 april.

at den er slidt gør den bare mere særlig... syntes den er VILD flot... og kan altså ik se den er slidt

Anmeld

10. maj 2011

aya-zia

GitteC78 skriver:

Daniel er døbt i sin fars kjole . Min kærestes bror og kusiner/fætre er også døbt i denne kjole...

uhhhhh jeg elsker bare den slags dåbskjoler... altså dem med mønster... de er SÅ flotte

Anmeld

10. maj 2011

grinbidderen

Min søn blev døbt i den dåbskjole der er gået rundt i min kærestes familie den er meget gammel men det ses ikke.. den er over 50 år..

vores datter når hun skal døbes blir osse i denne, og det er så bare lyserød farve der er i der og ikke blå, der blir skrevet navn i for hver person der er døbt i den...

Anmeld

10. maj 2011

aya-zia

grinbidderen skriver:

Min søn blev døbt i den dåbskjole der er gået rundt i min kærestes familie den er meget gammel men det ses ikke.. den er over 50 år..

vores datter når hun skal døbes blir osse i denne, og det er så bare lyserød farve der er i der og ikke blå, der blir skrevet navn i for hver person der er døbt i den...

hvor er den flot.... hvor skriver i navnene henne?

Anmeld

10. maj 2011

grinbidderen

aya-zia skriver:

hvor er den flot.... hvor skriver i navnene henne?

Jeg mener det er på inder stoffet der er det er der står navne så på det blå er det dtrenge navne og lyserøde er pigenavne...

og mange tak syntes os den er smadder smuk.

Anmeld

10. maj 2011

aya-zia

grinbidderen skriver:

Jeg mener det er på inder stoffet der er det er der står navne så på det blå er det dtrenge navne og lyserøde er pigenavne...

og mange tak syntes os den er smadder smuk.

på den måde.... hehe... ja det er så flot med sådan nogle mønster kjoler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.