De nye regler omkring igangsætning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.072 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Mamalou

Hej med jer Qvinder!

Hvordan er det nu det er? Hvor lang tid skal man gå over tid, før man bliver tilbudt en igangsættelse? Og er de regler trådt i kraft?

På forhånd tak!

Kh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

MortilCilas

Mamalou skriver:

Hej med jer Qvinder!

Hvordan er det nu det er? Hvor lang tid skal man gå over tid, før man bliver tilbudt en igangsættelse? Og er de regler trådt i kraft?

På forhånd tak!

Kh. Louise

Jeg var til jordemoder på min termin, og hvis jeg ikke var gået igang, skulle jeg til tjek og samtale over på fødegangen, på 10 dagen jeg var gået over, og havde alt været fint, var jeg først blevet sat igang tre dage senere.

Anmeld

10. maj 2011

Mamalou

Cilas skriver:

Jeg var til jordemoder på min termin, og hvis jeg ikke var gået igang, skulle jeg til tjek og samtale over på fødegangen, på 10 dagen jeg var gået over, og havde alt været fint, var jeg først blevet sat igang tre dage senere.

Tak for svar!

Så passer det meget godt med de 14 dage jeg synes jeg havde hørt, var bare ikke sikker

Jeg er kun gået fire dage over i dag, så der er stadig lidt lange udsigter... Men bettemanden kan jo selvfølgelige også nå at komme inden jeg når så langt... Fårk hvor bliver man bare utålmodig, når alt man synes man laver er at vente.

God aften til dig!

Anmeld

10. maj 2011

Happiness

Min jordmoder sagde nu at jeg højst må gå 10 dage over tid, så sætter de mig igang. Er dog slet ikke nær termin endnu Men hun sagde at man ikke venter de 14 dage mere.

Anmeld

10. maj 2011

Troldepussen

Den gang jeg var gravid for 3 år siden kom man først til undersøgelse på sygehuset på 14. dagen over tid, og så ville det blev vurderet om man skulle igang sættes her og nu, eller om det kunne vente en dag eller 2

Anmeld

10. maj 2011

Hailiesmom11

Jeg har hørt at man maks må gå 12 dage over nu fordi der er for stor risiko for at barnet tager skade hvis de bliver derinde for langt tid...

Anmeld

10. maj 2011

Sommerfuglelarven

Det er meget forskelligt fra sygehus til sygehus, men du bliver sat igang seneste på 14. dagen over termin.

Anmeld

10. maj 2011

malenecl

Jeg er i dag 41+2 og skal sættes igang i morgen. Så 10 dage ..

Anmeld

10. maj 2011

MortilCilas

Mamalou skriver:

Tak for svar!

Så passer det meget godt med de 14 dage jeg synes jeg havde hørt, var bare ikke sikker

Jeg er kun gået fire dage over i dag, så der er stadig lidt lange udsigter... Men bettemanden kan jo selvfølgelige også nå at komme inden jeg når så langt... Fårk hvor bliver man bare utålmodig, når alt man synes man laver er at vente.

God aften til dig!

Hehe, den tid man går over, er de længste dage i ens liv.
jeg gik ti dage over og gik selv igang, ved vandet gik

Anmeld

10. maj 2011

meem

Gravide der hører til OUH bliver sat igang 10 dage over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.