Hund i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Ina33

Vi har jo denne her store herlige energifyldte blanding på 27 kg.

Indtil nu har hun været fastspændt med en sele når hun har været med i bilen, men jeg føler ikke det er det helt optimale. Egentlig vil jeg gerne have hende i et transportbur, men jeg er skisme bange for at man ikke kan få et der både kan være i bilen, og som er stort nok til at hun kan være i det...

hvad gør i andre når i har hunden med i bilen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Dinna88

Altså... Siger loven ikke at de SKAL spændes fast eller i bur?  - Det er så netop det besværlige med en stor hund, frem for en lille fis

Anmeld

10. maj 2011

JuelZ

Loppe skriver:

Vi har jo denne her store herlige energifyldte blanding på 27 kg.

Indtil nu har hun været fastspændt med en sele når hun har været med i bilen, men jeg føler ikke det er det helt optimale. Egentlig vil jeg gerne have hende i et transportbur, men jeg er skisme bange for at man ikke kan få et der både kan være i bilen, og som er stort nok til at hun kan være i det...

hvad gør i andre når i har hunden med i bilen?

Vi har vores spændt fast pt.

Men vi har også et stort bur som er til en hund på 55kg og det bur kan være i en peugeot 106 dog må sæderne bagi fjernes for at det kan fjernes.. (vi havde en hund på 50kg, derfor det store bur)

Anmeld

10. maj 2011

FrkT

Nu har vi ingen børn endnu, så for os er det let at have begge hunde med i bilen. Vi lægger 2 af bagsæderne ned, og så er de der og i det åbne bagagerum, samt på det enkle sæde bagved førepladsen. Som regel sætter vores hunhund sig på det enkle sædde, og hanhunden lægger sig på de to sæder der er lagt ned. Men de kan flytte sig fint rundt, og gør det også af og til. Det fungerer helt fint for os.

Anmeld

10. maj 2011

Kloster

Vi har vores han lab på 35 kg i et bur. Det er et bur fra Harald Nyborg af. Det fylder godt nok hele bagagerummet i min mands bil (Astra st.car)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.