Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har set de fleste afsnit flere gange.... følger ikke med i det længere, men ser da lige fem minutter her og der... det er sæson 6 der kører lige nu.
Betina_fra_Als skriver: Er der nogle der følger med i den?Jeg har set den for mange år siden og ser da et afsnit i ny og næ.Nogle, der ved hvad sæson de sender lige nu her om eftermiddagen?
Er der nogle der følger med i den?Jeg har set den for mange år siden og ser da et afsnit i ny og næ.Nogle, der ved hvad sæson de sender lige nu her om eftermiddagen?
Jeg følger med i den - Synes den er rigtig god.Mener at det er sæson 6 de er igang med..
Ja da
Eller det ved jeg ikke om jeg gør, men har nok set det 6-7 gange - så ved hvad der er sket og sker. Elsker bare stadig at se det
Men ved ikke hvad sæson det er... Dylan og Antonia blev gift i går, og hun døde jo derefter. Måske man kan google det?
sæson 6 som der også er nævnt før, tror det var afsnit 10, eller 11 i dag.
Jeg gjorde engang, orker ikke se den længere... Utroligt de kan blive ved med sende den stadig...
maryjane skriver: sæson 6 som der også er nævnt før, tror det var afsnit 10, eller 11 i dag.
Det var episode 153 idag, står der
Hehe Ja, men f.eks. afsnit 10 i den 6 sæson, men det passer meget godt ellers.
Følger stadig med - har set hvert et afsnit de har sendt igennem årene Dagens højdepunkt når man er på barsel
ser den aldrig men før i tiden gjorde jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128